Fogyj jógával! 5 szuper zsírégető gyakorlat a hasi zsír eltűntetésére

A legtöbb ember zsírégető jóga a jógát választja, ha fogyni akar — nagy kár is érte!

Kyle lowry veszteség súlya

Hogy miért? Ez a 6 zsírégető jógapozíció úgy szabadít meg a kilóktól, mint semmi más! Lefelé néző kutya Ereszkedj le négykézlábra, helyezed a tenyereid vállszélességben a földre, óvatosan nyisd szét az ujjaidat, majd óvatosan nyomd fel a csípődet az ég felé.

  • Ez a 4 legjobb zsírégető jógapozíció | Well&fit
  • Alultápláltságot jelent.

Fontos, hogy a gyakorlat közben minél jobban próbáld meg kiegyenesíteni a lábaidat, mert ez a jógapóz csak így lesz helyesen kivitelezve! A lefelé néző kutya pozíció során fogyás kiegészítő biztonságos kell kinéznie az egész testednek, mint egy nagy nyomtatott V betűnek.

pár fogyás

Ez a póz egyébként a jógázók és az ülőmunkát végzők egyik kedvenc gyakorlata, mert egyszerre nyújtja meg a kar- és lábszalagokat, valamint lazítja el a vállizmokat. Plank póz A világ egyik legnehezebb hasizomgyakorlatának tartják a következő jógapozíciótmelyet nagyon könnyű elrontani, úgyhogy figyelj a pontos leírásra!

Nincs más dolgod, mint négykézlábra ereszkedni úgy, mintha csak fekvőtámaszt szeretnél végezni — azaz, nyújtsd hátra a lábaidat, támaszkodj a lábujjaidon, a tenyeredet helyezd vállszélességben a padlóra, a karjaidat pedig egyenesen és feszesen nyújtsd ki!

fogyás desi upchar

A pozíció lényegében kész is, ám figyelj arra, hogy a fejed, a törzsed és a nyakad nagyjából egyenes legyen és, hogy ne ereszd le a popsidat a föld felé!

Lótusz-póz Feküdj le hason fekvésben a földre, nyújtsd ki a karjaidat szorosan a tested mellett, majd szorítsd össze a fenék-és a vállizmaidat.

Lélegezz mélyeket és nézz előre, miközben megemeled a fejed, a nyakad és a felső törzsedet, utána pedig emeld fel a karjaidat is. Ezek után szorítsd össze a belső combizmaidat és billentsd fel a lábaidat is!

női egészség zsírégetés

A pozíciónak úgy kell kinéznie, mint egy lapos u-betűnek, vagy egy tányérnak. A gyakorlat kiválóan erősíti a hasi izmokat, melyektől pillanatok alatt le fog rólad olvadni az a fránya úszógumi!

Írta: Váczy Anikó Harmincöt éves kor felett változik a test: a hormonműködés, nyomot hagy a gyerekszülés, lelassul az anyagcsere és könnyebben felszaladnak a kilók.

Lefogy működés nyújtó-póz Csakúgy, mint a legelső gyakorlatban, ennél a pozíciónál is ereszkedj le négykézlábra, azzal a különbséggel, hogy a jobb talpadat a jobb tenyered mellé helyezed 90°-os szögben. Ezek után óvatosan nyújts ki hátra a bal lábadat, kissé oldalazva fordulj el balra és emeld fel az ég felé a bal karodat.

Ha pár másodpercig ki tudod tartani a pozíciót, az már tökéletes!

Az ülőmunka gyakran az emésztési folyamatok lelassulását eredményezi, mely elsősorban a hasi terület elhízásához vezet.

A gyakorlatot ezután ismételd meg a másik oldalon is és mindig törekedj rá, hogy mélyeket lélegezz a póz kitartása előtt, alatt, és után is! Fotó: iStock.

Fogyás jógával? Amikor fogyókúrás sportot keresel, alighanem pörgős, cardio-edzésekben gondolkodsz, mint például a futás, vagy egy izzasztó aerobic-óra.

Olvassa el is