Így szokj le a cukorról! Meglepő trükköt mond a dietetikus

Ne hagyj ki étkezést!

A finomított cukorról leszokni nem egyszerű, pedig a függőségünket megsínyli az egészségünk, az alakunk, a bőrünk és fogaink is. Íme, 10 tipp, amivel kizárhatjuk a cukrot az életünkből. Első lépés: a beismerés Ha azt tapasztalja, hogy nasi nélkül el sem tudja képzelni az életét, morcos, ha nem jut hozzá az ebéd utáni csokiadagjához, akkor ön bizony függő. Nehéz beismerni, de a cukor függőséget okoz. Minél többet eszünk belőle, annál többet kívánunk.

Ha a nagy rohanásban kimarad az ebéd vagy az uzsonna, akkor nem csak farkas éhes leszel, de a vércukorszinted is nagyon ingadozni fog. Ha pedig éhes vagy, biztosan ezerszer könnyebben elcsábulsz a felesleges kalóriák láttán, de készülj fel előre ezekre a helyzetekre.

30kg fogyás - Mi áll mögötte? + 10 TIPP, hogyan sikerülhet! - A fogyás titka

Legyen nálad mindig "vésznasi": egy marék mandula, dió, alma, amit pillanatok alatt meg tudsz enni, ha épp nagyon nincs időd harapni valamit. Pótold más ételekkel a boldogító nasikat Igen, az édesség egy pillanat alatt boldoggá tesz, aztán viszont drasztikusan visszazuhan tőle az energiaszinted.

Szerző: Ripost Szeretnél leszokni a cukorról, de elképzelni sem tudod, hogy hogyan kezdj neki?

De vannak más ételek is, amik hasonló hatással vannak az agyra, az idegrendszerre, ám nem lesz semmiféle káros hatásuk: a magok, a hal és a magas kakaótartalmú étcsoki épp ilyenek. A mandula az egyik legjobb választás: ez nem csak a szívműködésnek tesz jót, de a benne lévő tirozin nevű aminosav is fokozza a testben a boldogsághormon termelődését!

leszokni a cukor fogyás

Csalj csokival! Kutatások szerint a csokievés csökkenti a stressz szintet, ezért is tűnik ez a legjobb megoldásnak, ha stresszhelyzetbe kerülünk.

leszokni a cukor fogyás

Viszont itt sem mindegy, milyet választasz: az agyoncukrozott tejcsoki helyett a minőségi étcsokoládé legyen a nyerő: ebből nem is nagyon lehet egy táblányit befalni, de pár kocka bőven elég, hogy meglegyen a "csokit ettem, boldog vagyok" érzet. Olvasd el ezt is!

leszokni a cukor fogyás

Gondoltad volna? EBBEN a gyümölcsben annyi cukor van, mint egy szelet csokoládéban!

leszokni a cukor fogyás

Egészség Elolvasom 4. Figyelj a fehérje és a zsírbevitelre is! Ha nem is iktatod ki teljesen az életedből a cukrot, ügyelj arra, hogy mellé elegendő fehérjét, zsírt fogyassz!

leszokni a cukor fogyás

Ezek ugyanis lelassítják a cukrok emésztését, így hamarabb úgy érzed majd, megteltél, és kevesebbet fogsz enni. Egyél több zöldséget és gyümölcsöt! Ezek ugyanis olyan teljes értékű szénhidrátok, amik segítenek csökkenteni a cukor felszívódását, leszokni a cukor fogyás pedig mértékkel fogyasztod őket, akkor cseppet sem kell aggódnod a cukortartalom miatt!

leszokni a cukor fogyás

Olvassa el is