hogyan éget vissza zsírt

Hogy működik a testünk?

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat! A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére. Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek.

Hogyan lesz a hízásból fogyás? 3. rész

Csökkentened kell a testsúlyodat! Veszélyeztetett kategóriába tartozol, a fogyásom egyenlő: fogyókúrába kell kezdened! Az egészséged közvetlen veszélyben van.

LOSE BELLY FAT in 10 Days (lower belly) - 8 minute Home Workout

Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened! A mennyiségek helyett azonban a legtöbbször inkább az ételek megválogatásával van a probléma.

Account Options

Ez nem azt jelenti, hogy valamilyen csodatevő fogyókúrás hatóanyag hiányzik az emberek étrendjéből, ami mellett akármit és akármennyit ehetnének. A fogyás hátterében zajló biológiai folyamatok megértésével kiderül, hogyan zajlik a súlyvesztés, és miként befolyásolhatod azt a számodra leginkább kedvező módon.

A zsírégetés folyamata Egy egészséges szervezet esetén a zsírleadás beindítása elméletben roppant egyszerű: több kalóriát kell elégetni, mint amennyit beviszel.

Az elhasznált energiába beleszámít a test passzív létfenntartásához - légzés, emésztés, szívdobogás és sok más - szükséges igény, azaz az hogyan éget vissza zsírt és a mozgás is. Míg az alapanyagcsere alig befolyásolható, addig rendszeres edzéssel és a táplálkozással bevitt kalóriák korlátozásával jól meg lehet teremteni a fogyáshoz szükséges hogyan éget vissza zsírt. Az emberi zsír energiát - azaz kalóriát - tartalékol.

hogyan éget vissza zsírt

Ahhoz, hogy körülbelül egy kilónyit csökkenjen a súlyod, kalóriát kell megvonni a szervezetedtől. Nem szabad azonban nagyon sietni ezzel a folyamattal.

hogyan éget vissza zsírt

Amennyiben túlzottan lecsökken a bevitel - az alapanyagcsere szintje alá - akkor a test egyre intenzívebben harcol a fogyás ellen.

Ilyenkor nemcsak saját raktárait használja fel, de igyekszik az energiakiadásokat is csökkenteni. Az izmok fenntartása sok kalóriát igényel, ezért gyors fogyás esetén a test ezeket egyre nagyobb arányban bontja el, hogy a tartalékok tovább legyenek elegendőek.

Az izomveszteség többféle módon csökkenthető. Az első és legfontosabb ezek közül, hogy hosszútávon csak heti fél vagy nagy feleslegből maximum egy kiló fogyás tartható, különben a test egyre több izmot veszít az anyagcsere lassítására.

hogyan éget vissza zsírt

Az izomveszteség megelőzésére és a kalóriaégetés fokozására is nagyon jó módszer az erősítő és a magas intenzitású intervallum edzések végzése. A Journal of the Federation of American Societies for Experimental Biology nevű orvosi szaklapban ben megjelent, elhízott, középkorú nők körében végzett kutatás emellett azt is kimutattahogy az izomveszteség megfelelő fehérjepótlás mellett lecsökken, és a fogyás alatt nagyobb arányban veszít zsírt a test.

hogyan éget vissza zsírt

Nem megfelelő táplálkozás mellett előfordulhat, hogy a testnek más tápanyagokat is saját tartalékaiból kell fedeznie. Mivel a kalóriák csökkentése mellé a vitamin- és ásványianyag-szükséglet állandó marad, a hiánybetegségek megelőzésére érdemes táplálkozáskiegészítőket is összeválogatni.

A multivitamin mellett erősen ajánlott a kalcium és a  D-vitamin szedésemelyekkel megelőzhető, hogy a diéta során a szervezet a csontok anyagából vonjon el, csökkentve ezzel a csontsűrűséget, ami a csontritkulás előtti állapot lehet.

  • Nem megy a fogyás? Számoljunk!
  • Így égess zsírt! – Sportkontroll
  • A lényeg pedig fontos, fogyni zsírból kell, akkor fogsz jól kinézni.

Olvassa el is