7 nap alatt 3 kiló fogyás: vesd be az SOS diétát! | Well&fit

Kevesebb szénhidrátot vagy kevesebb zsírt együnk, ha fogyni szeretnénk?

Ha sikeresen szeretnél formálni az alakodat, akkor a diétás étrended zsírtartalmára is fokozottan kell ügyelned! A túl kevés azonban ugyanúgy kudarchoz vezet!

Hasznosnak találtam,de jó lenne többet tudni. Beküldte: Nagy Józsefné - cs, válasz 61 éves nő vagyok, cm, 70 kg súlyú. Minden nap vegzem a deréktornát, nyújtógyakorlatokat és sétálok. Szeretném tudni, hogy mennyi legyen a napi caloria bevitelem, ill. Köszönettel várom véleményét.

Miért szerepeljenek a zsírok a diétádban? Ha a diétás étrendről, a tudatos alakformálásról, zsírégetésről beszélünk, akkor tisztában vagy azzal, hogy mindez magas fehérjetartalmú, és alacsony szénhidrát és zsírtartalmú étkezéseket jelent.

fogyás zsírbevitel

Mennyire legyen alacsony a zsírtartalom, hogy csökkenjenek a zsírpárnáid, de az egészséges anyagcseréd is megmaradjon? A napi szénhidrát szükségletről már sokat olvashattál, azonban a szükséges zsírmennyiségről jóval kevesebbet, inkább csak arról kaphatsz infót, hogy csökkentsd drasztikusan, pedig ez önmagában még kevés tudnivaló!

Vizsgáljunk meg egy kifejezetten erős diétás étrend egy napját!

  1. Kérdés: Lehet túl kevés telített zsírt enni?
  2. Mp dren zsírégető
  3. Fiatal élő súlycsökkentő keverék
  4. Tnt higany zsírégető
  5. Miért rossz, ha teljesen száműzöd a zsírokat, és száraz, zsírtalan a diétás étrended? | Peak girl
  6. Mennyit kell enni, hogy meginduljon a fogyás?

Diétás étrend Reggeli- pár szelet pufirizs, főtt tojásfehérje, zöldség Tízórai — 1 db gyümölcs Ebéd — szárazra grillezett párolt csirkemell, párolt zöldkörettel Uzsonna — zsírmentes fehérjeturmix vízzel Vacsora — natúr saláta öntet nélkül, párolt hal Első ránézésre láthatod, hogy magas a fehérjetartalma, alacsony benne a szénhidrát, és a zsír mennyisége pedig nem is számottevő.

Valószínűleg pár napon belül lejjebb mehet a mérleg nyelve, ha ezt az étrendet alkalmazod, de hosszú távon nem fog működni, sőt, pár napon belül emésztési problémákkal kell számolnod!

Írta: Wellness Magazin Csak egy heted van arra, hogy lefaragj a súlyodból?

Miért kellenek a zsírok az fogyás zsírbevitel A zsírsavak olyan anyagokká alakulnak át a testedben, amelyek fontosak a testi folyamatok szabályos működéséhez. A zsírok az ideális zsíranyagcsere fenntartása mellett a megfelelő sejtnövekedést és idegrendszeri működést, a hormonális egyensúly fenntartását, az izületek, az immunrendszer megfelelő működését, valamint a vérnyomás optimális szintjének megtartását szabályozzák.

Az alacsony zsírtartalmú étrend hatása Tény, hogy a hagyományos étrend túl sok zsírt tartalmaz, de a radikális csökkentésnek is káros következményei lehetnek!

fogyás zsírbevitel

A kalóriahiány fogyás zsírbevitel, a száraz bőr még talán nem annyira riaszthat el, de az anyagcseréd lelassulása, így a zsírégetés üteme is garantáltan be fog következni!

Hogyan tudod a leggyorsabban lemérni, hogy az anyagcseréd pörög?

Mennyi az ideális zsírbevitel? A mérték a lényeg

Ha naponta legalább egyszer, de inkább kétszer tudsz nagyvécére menni, problémamentesen, akkor valószínűleg jól működik az anyagcseréd! Ha problémásabb, puffadsz, hasgörcsökkel küszködsz, vagy  székrekedésed van, akkor az anyagcseréd sincs rendben! A betegségekkel szembeni csökkent ellenálló képességet, szabálytalan menstruációt vagy annak elmaradását, sőt, izomsorvadást is okozhat az alacsony zsírbevitel, holott valószínűleg pont az ellenkezőjére, feszes, kemény izomzatra vágysz!

fogyás zsírbevitel

Mennyi zsírra van szükséged? A saját, és a versenyzői tapasztalatom azt mutatja, hogy ennyi zsírbevitel mellett a legtöbb nő nem fog veszíteni a zsírtömegéből. Milyen zsírok szerepeljenek az étrendedben? A telített és a telítetlen zsírsavak fogalmával valószínűleg találkoztál már. Telített zsírsavak főleg a húsok tartalmaznak, míg a telítetlen zsírok a növényi eredetű zsírokban fordulnak elő, mint például az egészséges élethez elengedhetetlen, azaz esszenciális Omega-3 és Omega-6 zsírsavak.

Mivel a diétád a magas fehérjetartalmú ételekre épül, ezért a naponta elfogyasztott húsok zsírtartalmát is vedd figyelembe!

Éppen ezért korlátozott mennyiségben használd fogyás zsírbevitel látható zsír- és olajféléket! A zsírokat a hús készítésénél, a salátád, köreteid ízesítésére használd, mert úgy könnyebben tudod a mennyiségét ellenőrizni!

A dietetikus válaszol: Mennyi telített zsírt kellene ennem?

A kókuszolaj, az extra szűz olívaolaj jó választás, de természetesen ezeket is mértékkel kell fogyasztanod! A kókuszolajról, és a benne található MCT olajról már olvashattál a Peak Girl Magazinban, olvasd el újra, ha fel akarod frissíteni a fontos tudnivalókat!

fogyás zsírbevitel

Tartsd meg az étkezéseidben a zsírokat, ne iktasd ki teljesen, ahogy a szénhidrátokra is szükséged van minden nap, de legyél tisztában azzal, hogy számodra mi az ideális mennyiség!

Olvassa el is