f2f fogyás

Átírás 1 Igyunk-e előre a medve bőrére?

f2f fogyás

Ha igen, milyen modelleket alkalmazhatunk? Ha igen, mennyire vonatkoztathatóak ezek a mi kutatásaink témáira?

f2f fogyás

Ha igen, mennyire segíthetnek ezek bennünket a döntéshozatali f2f fogyás Tudósok, mint Maslow, Kahle és mások már megfogalmazták ezt valamiképpen 6 Maslow: a szükségletek hierarchiája Transzcendens Önmegvalósítás Esztétikai szükségletek Kognitív szükségletek Kompetencia szükséglete Szeretet szükséglete Biztonságérzet szükséglete Fiziológiai szükségletek 7 Kahle: A Legfőbb Fogyasztói Értékek Hálója Valakihez tartozás tudata Izgalom Szórakozás és élvezet Kielégítő kapcsolatok Önmegvalósítás Megbecsülés Teljesítés Biztonság Önbecsülés 8 Empirikus igazolás: Módszer A szükségletek kielégítése különböző ital fajtákkal: Az elmúlt egy év italfogyasztási magatartása emlékezetből image Egy adott ital fogyasztásának pillanatában tény A szükségletek felméréséhez egy listát használtunk, mely az italfogyasztás 23 különféle előnyét tartalmazta.

Ezek utólag kerültek csoportosításra f2f fogyás két modell szerint. Kahle megközelítése sokkal időszerűbb, a vizsgált italokat jól el lehet helyezni a 9 legfőbb érték mentén. Bizonyos italok esetében a feltételezett előnyök jelentősen eltérnek attól, amit az aktuális fogyasztás utáni mérések mutatnak.

f2f fogyás

Ez azt jelzi, hogy egy itallal szemben támasztott elvárások lényegesen eltérhetnek akkor, amikor egy kommunikációs anyagot szemlélünk és amikor ténylegesen elfogyasztjuk. Ezzel a megközelítéssel a piaci szereplőknek lehetősége nyílik, hogy célcsoportok szerint: Meghatározzák, milyen lenne a megfelelő kommunikáció az adott ital esetében pl.

f2f fogyás

Olvassa el is