a legjobb tippek a fogyás fenntartásához

Tippek és trükkök a sikeres fogyáshoz

Így tartsd meg a súlyod fogyás után! Frissítve: Ilyenkor jön az igazi próbatétel.

a legjobb tippek a fogyás fenntartásához

Nagy öröm, amikor a mérleg végre valahára a megálmodott súlyt mutatja, a centik pedig szépen alakulnak. Bizonyára sok energiádba került a fogyás, éppen ezért fontos, hogy ne hagyd, hogy azok a fránya kilók visszamásszanak rád!

  1. 8 hogyan lehet lefogyni
  2. Nincs súlycsökkenés az 1. héten

Az alábbi tippek segíthetnek megtartani az ideális testsúlyodat. Találd meg a saját rendszered Az egészséges testsúly fenntartásában komoly szerepet játszik az, hogy motivált maradj a fogyás a legjobb tippek a fogyás fenntartásához hétköznapokban is.

a legjobb tippek a fogyás fenntartásához

Nagyon könnyű a vágyott cél elérése után visszalépni a régi ritmusba, ezért akár még több kilót visszaszedni, ha nem sikerül kialakítani az egészséges életmód.

Ne engedd, hogy ez megtörténjen! Alakíts ki egy saját rendszert, amiben kényelmesen tudod élni a mindennapjaidat, de nem ad lehetőséget arra, hogy a régi szokások visszaköszönhessenek. Légy engedékenyebb a fogyókúra időszakához képest, de bizonyos pontokhoz ragaszkodj, mint mondjuk a rendszeres mozgás és az egészséges étkezés.

NEM FOGYASZTASZ ELÉG FEHÉRJÉT

Ezt is olvasd el! Tippek fogyni vágyó, kezdő futóknak Egyél a szervezet jelzéseire hagyatkozva Ha odafigyelsz a tested jelzéseire, nem lehet gond, hiszen a szervezet optimális esetben pontosan tudja, hogy mikor van szüksége élelemre.

Hallgass az éhség jelzéseire, de különítsd el az unalomtól, hogy ne egyél feleslegesen.

a legjobb tippek a fogyás fenntartásához

Egyél, ha éhes vagy. Ne várd meg azt az állapotot se,m amikor már úgy érzed, hogy a éhségtől kilyukad a hasad, mert ilyenkor jön a habzsolás meg a túlevés. Van, aki a napi ötszöri étkezés híve, bár ezt nem egyszerű betartani.

a legjobb tippek a fogyás fenntartásához

Ha mégis sikerül délelőtt és délután egy kisebb fogást  például almát vagy bármilyen gyümölcsöt, ha nincs IR-ed vagy cukorbetegséged is elfogyasztani, akkor el fog kerülni az erős éhségérzet. Aludj legalább 7 órát Persze idealistának tűnik a dolog, de hidd el, hogy van jelentősége.

Ha fáradt, kimerült vagy, akkor sokkal könnyebben kívánsz meg magas cukortartalmú és gyors felszívódású szénhidrátban gazdag fogásokat.

8 TIPP A BIZTOS FOGYÁSHOZ, SZENVEDÉS NÉLKÜL! 😍🥬 - saját tapasztalat -

A túl sok vagy túl kevés alvás miatt a hormonrendszered működése felborulhat, a  hízás-fogyás jojózásában pedig elveszíted az álomalak elérésébe vetett hited. Pihend ki a versenyszezont!

További cikkeink a témában

Figyeld, hol tartasz, de ne görcsölj rá Fontos ellenőrizni időnként azt is, hogy tartod-e a súlyodat, nem változott-e a csípőméreted, de ne méregesd magad állandóan. Hetente egyszer mérlegeljés mindig adott időpontban ugyanolyan paraméterekkel végezd el. Legjobb reggel, éhgyomorral a mérlegre állni, de akkor a továbbiakban is mindig reggel mérd magad. Legyen erre egy külön oldal a naptáradban, vagy tölts le olyan applikációt, ami segít követni a súlyod változását.

7. Szauna a szép bőrért, a karcsú alakért

Így objektív adatot kaphatsz, de ne feledd, hogy a szervezet ciklikusan változik. Kicsivel több vizet tartasz vissza például a menstruáció előtt vagy a nyári melegben.

  • Tartós fogyás az egészség jegyében: orvosok tippjei súlycsökkentéshez - Dívány
  • 3 hónapos fogyás haladás
  • 10 szuper zsírégető trükk - Fogyókúra | Femina
  • Hatékony és eredményes fogyás zsírból? [8 tipp] - Hasról fogyni tartósan
  • Fekete ördög zsírégető
  • Készítsen saját zsírégetőt otthon
  • Így tartsd meg a súlyod fogyás után! | Futásról Nőknek
  • 30 tuti tipp, a biztos fogyáshoz. Nyomtasd ki és tedd a hűtőre! - Ripost

Ne ess kétségbe, ha ilyenkor azt látod, hogy pár dekával többet mutat a mérleg. Tudd, hogy mennyit eszel!

Ma van Nóra, Lili napja!

Így biztos lehetsz benne, hogy sem alá- sem fölé nem lövöd a napi igényeidet. Az a helyzet, hogy nehezen mérjük fel, mennyit is ettünk, ha nem szembesülünk vele duzzadt nyirokmirigyek és fogyás. Bár pepecselésnek tűnhet, sajnos sokan jóval alábecsüljük az elfogyasztott ételek súlyát és energiatartalmát, ezért túlesszük magunkat.

A hatékony fogyás képlete nem más, minthogy kevesebb kalóriát kell bevinni a szervezetbe, mint amennyit felhasználsz. Te is közéjük tartoztál eddig? Ha megfogadod a tanácsainkat, sokkal hatékonyabban tudsz majd súlyt veszteni.

Ha egy étel  minden felhasznált hozzávalóját lemérednéhány nap alatt már be tudod majd lőni, hogy mekkora az ideális mennyiség a leggyakrabban fogyasztott élelmiszerekből. Egyél még, úgyis lefutod Tudatos étkezés Ne az autóban vagy az utcán, séta közben egyél kapkodva, hanem ülj le, és csak az evésre figyelj.

Hozzászólások

Így megtapasztalhatod, hogy mit érzel egy-egy fogás elfogyasztása után, hogyan hat a szervezetedre az étel, mitől érzed magad sokáig jóllakottan. Soha ne egyél úgy, hogy közben a laptopod, a telefonod vagy a tévét bámulod, mert a kutatások szerint így sokkal többet eszel, hiszen így elvonod a figyelmedet az evésről, és nehezebben tudod kontrollálni az elfogyasztott mennyiséget. Kattanj a rostra!

Olvassa el is