Pulzusszám sportolás közben, sportolás pulzusmérő órával

thermofit fogyás

E-mail A pulzusmérés a sportolás egyik fontos alappillére, ami nagyban meghatározza az adott tevékenység hatását szervezetünkre. Más tartományban kell edzenünk, ha zsírégetés, állóképesség növelése vagy hirtelen robbanékonyság elérése a célunk. Ahhoz, hogy hatékonyan és biztonságosan tudjuk alkalmazni a pulzusmérés adta lehetőségeket és saját zónáinkat meg tudjuk határozni, a maximális és a nyugalmi pulzus fogalmát kell megismernünk.

fogyás RPG

Ez a két érték ad egyfajta skálázhatósági keretet, amire építkezvén állíthatjuk össze az edzéstervet. Ha nem rendelkezünk pulzusmérővel ami lehet optikai vagy klasszikus öv is akkor az alábbi formulák egyikét hívhatjuk segítségül.

hogyan lehet elveszíteni az időszak súlyát

Szerintük a nemnek nincs befolyásoló tényezője a maximális pulzus meghatározásakor, zsírégetési egyenlet az aktivitási szintnek és edzettségnek igen. Az életkort egy hányadossal veszi figyelembe a számítás során.

hogyan lehet lefogyni pp súlyt

Mint láthatjuk, a maximális pulzus meghatározására sincs egy általánosan elfogadott képlet, rengeteg megközelítés létezik. Az alábbi metódusok alapján saját pulzusunkat próbáltuk meghatározni az egyes képletek segítségével, majd azt összehasonlítottuk egy terheléses edzés által rögzített értékkel.

Olvassa el is