zsírégetési célok
  • Zsírégetés lényege, elmélete
  • Mi az a „zsírégető pulzus”?
  • Így lesz a sport zsírégető hatású
  • A pulzusmérő okosóra a pulzuskontroll egyik szuper eszköze: hatalmas segítségedre lesz abban, hogy hatékonyan és céltudatosan edzhess.
  • Zsírégető edzés példák, ha tényleg zsírégetés a cél - Medipron
  • 25 kg súlycsökkenés 5 hónap alatt
  • Kövess Péter Mennyire működnek a természetes rovarriasztók?

A kérdés csak az, hogy tudod-e, hogy valójában mit jelentenek ezek a fogalmak, és miért fontos az edzések során megfelelő mennyiségben és minőségben alkalmazni a pulzuskontrollt? Ha még vannak homályos pontok, akkor érdemes végigolvasnod ezt a néhány sort. Mi a pulzus? A pulzusszám, vagyis a szívfrekvencia az egy perc alatti összehúzódások száma.

Célpulzus kalkulátor

Ez az, amit a karodon fityegő pulzusmérő órán is látsz. Például bpm bit per minute.

Az, hogy ez az érték pontosan milyen határok között mozogjon függ az edzéscélodtól, és persze a te egészségi és fizikai állapotodtól. A pulzus célzónának a legismertebb, és egyben a legegyszerűbb számítási képlete, az ún.

Mi az a „zsírégető pulzus”?

Nem árt azonban tudnod, hogy ezek közel sem kőbe vésett értékek, hiszen igen nagy eltérések vannak két ember terhelhetősége, és pulzus célzónái között is. Éppen ezért, én ezt a képletet nem szeretem, és nem is nagyon javaslom, mert ennek alapján egy harminc éves élsportoló, és egy harminc éves extrém túlsúlyos férfi vagy nő zsírégető pulzus célzónája ugyanaz lenne, és hát nem nehéz beismerni azt, hogy ez nem túl valószínű.

zsírégetési célok tj forró tonhal fogyni

Árnyaltabb képet ad ennél a karvonen egyenlet, de még ez sem zsírégetési célok teljesen reális értékeket számunkra. Az egyetlen eszköz, ami jelenleg képes a szívfrekvencia változékonyságot monitorozni az ekg-n kívülés ezért nagy pontossággal tudja meghatározni az éppen aktuális pulzus célzónát az a Polar pulzusmérő óra. Persze ez nem azt jelenti, hogy enélkül már nem is lehet edzeni, de az tény, hogy nagy segítséget jelent, ha egyszer-kétszer ilyen eszközzel méred magad.

zsírégetési célok hl karcsúsító pont

A legtöbb teremben, ahogy nálunk is, van erre lehetőség. A célzónák pontos megállapítása mellett azt is fontos tudni, hogy a zsírégető zónán zsírégetési célok, még négy különböző pulzuscélzónát különböztetünk meg. Mindegyiknek megvan a maga funkciója, és ezt nagyon fontos figyelembe venni az edzésterv kialakítása során is.

A legtöbb esetben egy fogyásra fogyni naturopath edzésprogram esetén, sajnos nem elég csak zsírégető zónában edzeni, hiszen az állóképesség fejlesztését sem szabad figyelmen kívül hagyni, de ugyanez igaz fordítva is.

Ha a zsírégetés a cél, ez a két edzésmódszer a legjobb! Főleg együtt!

Az öt pulzus célzóna: 1. Regeneráló zóna: Ez a lehető legalacsonyabb intenzitás az edzésben. A max. Elképzelhető, hogy egy-két ember számára, ez mindössze időpocsékolásnak tűnik, de bizonyos esetekben bizony ezeknek az edzéseknek is fontos szerepe van. Például a betegségek megelőzésében, idősek, vagy szívbeteg állapotának javításában, rehabilitációban, vagy akár egy verseny, vagy más nagyobb megterhelés után is kimondottan hasznos egy ilyen intenzitású edzés a szervezet számára.

Zsírégető zóna Az egyik legnépszerűbb, és egyben talán a legvitatottabb hatékonyságú zóna. Ilyenkor a max.

zsírégetési célok biztonságos fogyás mértéke az elhízottaknál

Mindenesetre le kell szögezni, hogy ez a tartomány nem csak a zsírégetés szempontjából hasznos. Kimondottan hasznos a pajzsmirigy, vagy más hormonális betegségek javításában, alkalmazható az állapotos nőknél, és az idősek számára is ez a lehető zsírégetési célok terhelési zóna. Ezen kívül  kezdő sportolók alapozó edzéseinél, valamint versenyek utáni regeneráló edzésként érdemes még alkalmazni.

Aerob állóképesség fejlesztő zóna Ez már egy intenzívebb edzést jelent. Itt még van elegendő oxigén, de a hangsúly már sokkal inkább az állóképesség fejlesztésén van.

A hatékony zsírégetés alapjai

Fontos intenzitás,hiszen a hosszútávú állóképesség fejlesztésére mindenkinek szüksége van, és ahhoz, hogy a zsírégető zónában is hatékonyabb edzéseket lehessen később végezni az állóképességet is javítani kell.

Erőállóképességet anaerob kapacitást fejlesztő zóna Itt már nincs elegendő oxigén, a pulzus pedig nagyon mahad. Kezdőknek, túlsúllyal, hormonális problémákkal, magas vérnyomással, vagy bármilyen kardiovaszkuláris betegséggel küzdőknek szigorúan tilos, mert nagyon magas a rosszullét, a jelenlegi állapot romlásának a kockázata.

Akkor mégis mire jó?

Pulzuskontroll egyszerűen

Erőállóképességet, gyorsasági állóképességet, savasodástűrő képességet lehet vele fejleszteni, de erre zömmel csak versenysportolóknak van szükségük. Ritkán, és rövid ideig, edzői felügyelettel alkalmazható.

zsírégetési célok a görögszéna használják fogyáshoz

Maximálterhelés zóna A max. Gyorsaságot, robbanékonyságot, sprinterőt szoktak vele fejleszteni. Zsírégetési célok megfelelő állóképességgel, edzői felügyelet mellett, és csak nagyon indokolt esetben, ha éppen egy speciális felkészülést igénylő versenyre készül valaki, csak akkor érdemes belefogni egy ilyen edzésbe.

20 zsírégető étel, ami támogathatja a fogyási céljait

Ez a zóna minden más esetben a káros és veszélyes, ostobaság kategóriájába sorolható. A leggyakoribb káros mellékhatásai: túledzettség,immun- és hormonrendszeri funkciók romlása, izomrtostok károsodása, hormonrendszer problémáinak súlyosbodása, ízületi megbetegedések, magas sérülésveszély, kardiovaszkuláris panaszok, betegségek kialakulása.

Ha szeretnél még többet megtudni erről elméletben, és persze gyakorlatban is, gyere el a workshopunkra,

To prevent automated spam submissions leave this field empty. Kösz válasz Tisztelt tanácsadó! Rendszeresen mozgok, bár a futás csak szezonális nálam.

Olvassa el is