5 trükk, hogy végre eltüntesd a hasi zsírt

Alultápláltságot jelent.

zsírégetés az alsó részből

Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat! A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére. Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek.

zsírégetés az alsó részből

Csökkentened kell a testsúlyodat! Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

zsírégetés az alsó részből

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

zsírégetés az alsó részből

Kulcsfontosságú először is a megfelelő étrend, hogy se a felesleges kilók, se a puffadás miatt ne álljon ki a hasad. Emellett pedig meg kell erősíteni több izomcsoportot.

HIIT KARDIÓ EDZÉS! Teljes test, eszköz nélkül!

A lógásban különösen nagy jelentősége van zsák éget alhasi izmok edzetlenségének, így amikor tornázol, nem árt elvégezni legalább néhány olyan gyakorlatot, ami kimondottan ezt a részt veszi célba. Noha a felülések kiválóan alkalmasak a hasizmok megmozgatására, legtöbbjük nem kifejezetten hatékony az alhas edzésében.

Gyakorlatok alhasra A következő mozdulatsorok mind az alhasat és más izomcsoportokat erősítenek, és otthon is el tudod végezni őket.

zsírégetés az alsó részből

Mivel a legtöbbhöz hanyatt kell feküdnöd, nem árt, ha egy polifóm tornaszőnyeget leterítesz a gerinced kímélése végett. A gyakorlatok közül mindet vagy csak néhányat is hatékonyan tehetsz a mindennapi mozgásod részéve, vagy tarthatsz kimondottan az alsó hasizmaid számára edzést, amihez csak egy rövid bemelegítéssel zsírégetés az alsó részből nyújtással kell kiegészítened a sort. Kezdőként végezz egy gyakorlatból két sorozatot, majd mindig egy hét elteltével ezt egy sorozattal növelheted.

zsírégetés az alsó részből

A sorozatok között tarts fél-egy perces szünetet.

Olvassa el is