zsírégető otthon

40 perc alatt 400 kalória mínusz: zsírégető, feszesítő edzés otthon

Kép nagyítása A megfelelő mennyiségű és intenzitású mozgás a legjobb fogyókúra. Különösen hatékony a zsírégető kardió edzés, illetve mozgásforma, melyet otthon is gyakorolhatunk: ehhez ugyanis nincsen szükség bonyolult eszközökre. Amikor a felszaladt kilóktól meg akarunk szabadulni, a hosszadalmas fogyókúrák helyett bátran válasszuk a sportot, a mindennapos mozgást: óvja az egészségünket, szebbé varázsolja testünket, vidámabbá a lelkünket.

zsírégető otthon

Sokan azonban nem szívesen mennek edzőtermekbe, számukra jelent megoldást a zsírégető otthon otthoni kardió edzés, amely hatékonyan és gyorsan megszabadít a felesleges kilóktól.

Legyünk mértékletesek A zsírégető kardió edzés legnagyobb előnye, hogy a gyakorlatok otthon —vagy akár a szabadban— is elvégezhetők.

zsírégető otthon

Ne feledjük azonban, hogy a torna sikeressége a kitartáson múlik. Gyakori, hogy a fogyni akarók az első napokban túlzásba viszik az edzést, a kelleténél sokkal jobban kifárasztják a szervezetüket, és fogyni ios ennek ellenére nem tapasztalnak látványos súlyvesztést, csalódottan felhagynak a testmozgást.

Ezért van szükség türelemre, hiszen a zsírégető kardió edzés bármennyire hatékony, egy-két hét alatt nem hozhat látható eredményt. Fontos a fokozatosság és a mértékletesség, figyelni kell arra, hogy az otthoni edzés során se zsigereljük ki a testünket!

zsírégető otthon

Soha nem késő elkezdeni Ha az otthoni zsírégető kardió edzés mellett zsírégető otthon, vegyük figyelembe az alábbi tanácsokat. Egyszerűség: az otthoni kardió edzés gyakorlatai legyenek egyszerűek, célzottak.

Otthoni zsírégető edzés - Fogyókúra | Femina

Nem szükséges több tucat mozgásformát elsajátítani. Praktikusság: az otthoni torához olyan gyakorlatokat végezzünk, amelyekhez nincs szükség bonyolult felszerelésre.

  • Fogyni japán stílusban
  • Ugrálhatunk a kedvenc zenénkre, és félretehetjük a gátlásokat, hiszen nem kell szégyenkeznünk a ledolgozásra váró zsírpárnáink miatt.
  • Zsírégető torna otthon: a kifogások ideje lejárt!
  • Zsírégető kardió edzés | Otthoni gyakorlatok
  • 28 éves nem tud fogyni
  • Fogyás boldog kávé
  • Zsírégető ile kcal

Hatékonyság: az otthoni kardió edzés akkor a leghatékonyabb, ha mértékletesen, szervezetünk teherbírásának megfelelően emeljük a napi edzés intenzitását. Kombináljuk a kardió és az izomerősítő gyakorlatokat, de ha csak fogyni szeretnénk, elegendő a zsírégető otthon mozgásformák ismétlése.

Zsírégető torna otthon: a kifogások ideje lejárt!

A vegyes edzés előnye, hogy nem csak zsírt éget, hanem az alakot is formálja, javítja az állóképességet, így kevésbé fáradunk ki. Az sem árt, ha nem csak szellemileg, hanem testben is előre ráhangolódunk a tornára: a kitűzött dátum előtt, szabaduljunk meg káros szenvedélyeinktől, és térjünk át a helyes táplálkozásra.

zsírégető otthon

Egy alapos méregtelenítő kúra még hatékonyabbá teszi a zsírégető kardió gyakorlatok eredményességét, hiszen a toxinoktól megszabadult szervezet jobban reagál a pozitív ingerekre, a felgyorsult anyagcsere hozzásegít a látványosabb fogyáshoz. Hogy vidámabban teljen az edzés, hallgassunk közben vidám, ritmusos, pörgős számokat!

Zsírégetés otthon – buktatók nélkül

A zsírégető kardió edzés akkor eredményes, ha naponta legalább kalóriával többet éget el, mint amennyit egyébként felhasználna a szervezet. Az intenzitásától függetlenül, az ugrálókötelezés 30 perc alatt kalóriát éget el.

  1. 15 extra hatékony, filléres zsírégető - Fogyókúra | Femina
  2. Zsírégetés otthon – buktatók nélkül | Well&fit

Tánc: zsírégetésre legjobbak a gyors ritmusú —rumba, salsa, stb. Jump és Step: ez az edzésforma nem csak a kalóriáktól szabadít meg, hanem főként a comb- és a farizomzatot is hatékonyan erősíti, illetve tonizálja. Az elégetett kalóriák száma 45 perc alatt között mozog.

Zsírégető kardió edzés - Otthon

Futás: kiváló zsírégető hatása mellett, izmossá és kitartóvá tesz. Egy óra futás a sebességtől függően kalóriától szabadít meg.

Ha a vegyes kardió edzés mellett döntünk, fizikai állapotunktól függően a kardió gyakorlatokat percenként váltsuk fel izomerősítő gyakorlatokkal. Végezzünk el legalább: 10 felülést 15 guggolást A három gyakorlatot egymás után váltakozva folytassuk 10 percen keresztül, majd újra kezdődhet a kardió edzés!

Olvassa el is