A legfontosabb kiegészítők edzéshez! Manapság az egyik leggyakoribb sport, amit elkezdenek az emberek, a súlyzós edzés. Talán ez a legkényelmesebb, mert kiválasztanak egy termet a közelben, ahol formálni tudják a testüket, aztán jól odateszik magukat.

Izomveszteség

Vagy nem. Jó esetben kihagyva a kezdeti bénázást egy személyi edző segítségét is igénybe veszik. Ha nem, akkor kérdezősködnek minden picit is jártas személynél, hogy miket szedjenek? Melyek azok a kiegészítők, amik kellenek? Pont egy ezzel foglalkozó cikkbe botlottam a minap, gondoltam miért ne vehetnénk át itt a FitLifeon is ezt.

Ketogén Diéta - Minden, amit tudni érdemes róla

A cikk sorrendjében haladva venném végig az ott leírtakat, esetleg kiegészítve valamivel. Szerintük a fontossági sorrend a következő: Fehérje por Tényleg fontos, akár izomépítés, akár zsírvesztés a célunk. Tudom, mindenki a kettőt együtt szeretné elérni, de ha lehet, támasszunk ésszerű határokat magunk zsír veszteség kihagyásával. Több fajtáját ismerjük, eleinte a tejsavót, aztán a szóját, tojást, később bejött a marha is, manapság pedig a zöldborsótól kezdve a kendermag fehérjéig minden kapható.

Ezekről az én véleményem másodlagos, mindenki a neki megfelelőt fogja úgy is fogyasztani. Egyszerű módja annak, hogy fogyás tippeket teljes értékű fehérjékről van szó, amik megfelelően kiegészítik a táplálkozásunkat.

zsír veszteség kihagyásával súlycsökkentő italok cukor nélkül

Mivel ezek a fehérjék általában gyors felszívódásúak, ezért edzés után az egyik legjobb megoldást nyújtja, kiegészítve mondjuk darált zabpehellyel, banánnal és akkor hoppá kész is a tömegnövelőnk, ami megint csak egy felesleges termék ehhez fogyaszthatunk minél jobb minőségű mogyoróvajat és akkor már szinte mindent megtettünk testünkért.

Itt az oldalon már egy külön cikk foglalkozott a halolaj egészségével ittszóval csak röviden.

zsír veszteség kihagyásával miért nehéz a fogyás?

A cikkben elhangzik olyan, hogy csoda kiegészítő, segíti az izmok növekedését és a zsír veszteségét, javítja a hangulatot, zsír veszteség kihagyásával a magas vérnyomást és további rengeteg jótékony hatása van az Omega 3-nak. Merész kijelentések, mert az előbbi kettőt nem bizonyították teljesen, de mindenképpen szükséges ezt nem vitatom. Ha elolvasásra került a néhány sorral ezelőtti link, akkor tudjuk, hogy kellő körültekintéssel szabad halolajat vásárolnunk egészségünk érdekében. Probitotikum és prebiotikum Mindenki hallott már róluk a reklámokban, segítik az emésztést és az immunrendszer működéséhez is hozzájárulnak.

Szerintem ez annak tudható be, hogy túlzásba viszik a kiegészítők szedését, nem figyelnek a megfelelő táplálkozásra amivel zsír veszteség kihagyásával lenne szükség ilyen kiegészítőkre és így rákényszerülünk e termékekre.

Ha már fogyasztjuk, azt mondják az okosok olyan terméket kell választani, amiben legalább 3 milliárd mikroorganizmus van adagonként. A és D vitamin Érdekes számomra, hogy csak ezt a két vitamint emelik ki az összes közül. Olvasható a blogon ezekről is külön leírás A-vitaminD-vitaminmelyből kiderül, hogy szakértők szerint nyáron teljesen felesleges a külső D-vitamin bevitel.

Ha már ki kéne emelni vitaminokat, akkor az a C-vitamin lenne és utána a többi. Egy komplex multivitamin kiegészítő C- vitaminnal elengedhetetlen és hiányolom is az első 3 helyről. Kreatin Az én felfogásomban teljesen felesleges termékről van szó.

Értem én a lényegét, hazudnék, ha azt mondanám nem szedtem és azt sem állítom, hogy nem fogok, de az emberek többsége kifejezetten kezdő testépítők túlságosan is nagy elvárásokkal vannak felé, szinte már piedesztálra emelik.

Tehermentesítsük a májat | TermészetGyógyász Magazin

Megvan a maga helye, véleményem szerint nem az 5. L-karnitin Ez a másik. Mit keres itt?? Mit is mondhatnék róla? Ajánlatos edzések előtt, mert könnyebben mennek le a makacs zsírok, meg elvileg a regenerálódásban is segít, illetve az erőnlétben, de ezek közel sem olyan biztosak, mint a kreatin vízmegkötő képessége.

Fahéj Ez a lista nagyon komoly!

Kénytelen voltál kihagyni néhány edzést?

Holnaptól mindenki fahéjas palacsintát fog enni meg fahéjas túrót, de ami a legjobb, fahéj ízesítésű fehérje port fog inni! Szóval jó a fahéj persze, de azért 7. Bővebben már erről is született írás itt a blogon. Magnézium és cink Végre valami hasznos. A cikkben megemlítik, hogy a két ásványi anyag kombinálásának hatására megemelkedik a természetes tesztoszteronműködés.

Külön a magnéziumról tudjuk, hogy a csontanyagcserében játszik fontos szerepet és az izmok megfelelő működésében. A cink pedig az immunrendszer működéséhez fontos, bőrünk szépségéhez is hozzájárul, valamint rengeteg genetikai tevékenységhez.

zsír veszteség kihagyásával fogyni sikertörténetek

Szóval ezek azok, melyeket ez az oldal ajánl kezdő testépítőknek. Remélem, nem sokan fogják ezek alapján elkezdeni az új életstílusukat. Nincs is annál jobb, amikor egy megterhelő pikacsú kergetés után ledöntünk egy kreatinnal dúsított fahájas fehérjét. Ja, előtte az L-karnitin kötelező! Ha elvonatkoztatunk a megfelelő táplálkozás témától, amit én is rengetegszer leírtam, akkor kiegészítőként szerintem a vitaminok én ide veszem az összes vitamint, ásványi anyagot, omega 3 forrásokatfehérje az elsődleges.

Utána ha jó az edzésünk és az étkezésünk, akkor már jöhet a BCAA, Glutamin, kreatin, L-karnitin és a többi, melyek már csak apróságok egy jó alap folytatásához. Sok másik cikk a blogon: FitLife Naprakész akarsz lenni? Nem csak az írásos tartalom érdekel? Akkor FitLife Facebook.

Olvassa el is