Fogyni akarsz? Egyetlen dolgot kell tenned - Fél év alatt 9 kg-mal fog kevesebbet mutatni a mérleg

ugrás fogyni fog fogyás wellington

Mi fog történni, ha minden nap plank gyakorlatot végez Thursday, A plank, az a fajta saját testsúllyal történő gyakorlat sorozat, amelyik soha sem megy ki a divatból, és az egyik leghatékonyabb gyakorlat, amit végezhet. Hogy miért? Mert nem időigényes és relatív kis idő elteltével is jelentős eredményt lehet elérni. A hasizom az egyetlen izomcsoport, amelyik nem érintkezik csonttal. Ez azt jelenti, hogy támaszt kell hajtások segítenek a fogyásban egész hátunknak és gerincünknek.

10 dolog, amit felejts el, ha tényleg fogyni akarsz

Valamint fontos szerepet játszik a balesetek megelőzésében. Viszont ahhoz, hogy ezt a feladatot sikeresen elvégezze erősnek és állandóan edzettnek kell lennie. Ebből kifolyólag plankingelni minden nap a megfelelő út ahhoz, hogy erősítsük törzsünket és gerincünket. Mi fog történni, ha minden nap plank gyakorlatot végez? Az egyik leghatékonyabb módja annak, hogy megnehezítsük a planket, az az, hogy felemeljük egyik kezünket vagy lábunkat.

Tartsa hasizmát feszesen, és ne engedje, hogy lesüllyedjen vagy a csípő felemelkedjen. Ahhoz, hogy megakadályozza a csípő vagy a fenék elmozdulását, billentse a medencéjét a talaj felé. Ne felejtsen el lélegezni. Lassan és rendszeresen ki és be lélegezzen.

Nem tudsz fogyni? Fogadjunk, hogy tudom, mit rontasz el!

Segít szálkásítani és javít teljesítményén A Plank az ideális gyakorlat a hasizmok edzésére pont azért, mert bekapcsolja az egész központi csoportot, beleértve a haránt hasizmot, az egyenes hasizmot, a külső ferde hasizmot és a farizmot. Nem szabad alábecsülni az összes izomcsoport edzésének fontosságát, mert minden csoportnak megvan a maga feladata.

Ez a csoport a felelős a hírhedt sixpackért is. Csökkenti a hát- és a gerincsérülés kockázatát A plank az a fajta gyakorlat, amely engedi az izomtömeg növekedését, és egyúttal biztos lehet abban, hogy nem teszi ki a gerincét és a csípőjét túl ugrás fogyni fog nyomásnak.

Diétás receptek egész napra - Hogyan lehet fogyni hasból?

Egy amerikai edzésért felelős bizottság szerint a planking nem csak csökkenti a hátfájást, hanem erősíti az izmokat és erős támaszt nyújt az egész gerinc számára, főleg a felső részének. Megtapasztalja a gyors anyagcserét Planking a tökéletes mód a test serkentésére, és ha minden nap elvégezné, akkor több kalóriát égetne el, mint a hagyományos hasizom gyakorlatoknál, mint pl. Ezzel a gyakorlattal történő mindennapos izomerősítés, nagyobb energiamennyiség elégetését biztosítja ülés során is.

Ez akkor fontos, ha ülő állapotban, a számítógép előtt tölti napjai legnagyobb részét. Ha úgy dönt, hogy napi 10 perc edzést végez munka előtt, vagy után, nem csak felgyorsítja metabolizmusát, hanem biztosítja, hogy ez a gyorsaság az egész nap folyamán megmaradjon.

Igen, még alvás közben is. Javít a testtartásán A Plank edzés tökéletesen javítja testtartását. A törzs erősítésével minden körülmény között képes lesz fenntartani a helyes testtartást, mert a hasizmok hatással vannak a nyak, a vállak, a mellkas és a hát állapotára.

Mi fog történni, ha minden nap plank gyakorlatot végez

Javít a teljes egyensúlyán Próbált már valaha egy lábon állni, de nem bírt egyenesen állni többet néhány másodpercnél? Nem azért történt, mert részeg volt — csak ha éppen akkor tényleg az volt — hanem azért, mert hasizma nem elegendően erős ahhoz, hogy megfelelő egyensúlyt biztosítson. Az egyensúly fejlesztése plank és különböző variánsainak segítségével fejleszti kitartóképességét minden sportág számára. Rugalmasabb lesz, mint valaha A rugalmasság egy kulcsfontosságú extra, ami a rendszeres plankeléssel jár.

ugrás fogyni fog meddig éget 2 testzsírt

Ezzel a fajta edzéssel növeszti és nyújtja az összes hátsó izomzatát — vállak, lapocka és kulcscsont — és ezzel együtt feszíti a hátsó ugrás fogyni fog hamstringa láb íveit és a lábujjakat. Ha az edzéstervébe beilleszti az ugrás fogyni fog planket, akkor dolgozhat a ferde hasizmain is, ami még több előnnyel jár.

A mentális előnyök szemtanúja lesz A plankelésnek sajátos hatása van az idegrendszerünkre, és javítja hangulatunkat is. Nos, olyan izomcsoportok nyúlnak meg, amelyek más módon hatnak a szervezetben lévő stresszre és feszültségre. Gondolkozzon el rajta: egész nap ül, combizmai összehúzódnak, lábai egyre nehezebbek és a vállaiban lévő feszültségek pedig egyre nagyobbak.

Ez mind az izmokban és idegekben lévő stressz okozója. A jó hír az, hogy a plank nem csak az agyat nyugtatja meg, hanem segít a szorongás és a depresszió tüneteinek a gyógyításában is — de csak akkor, ha a plank a mindennapi rutin részévé válik.

És mit fűzzünk a végére? Mi mást, mint hogy megmutatjuk hogyan is kell plankelni, aminek a segítségével már napi perc edzés után is látható, és kitűnő lesz az eredmény. Még hozzátennénk, hogy ideális lenne, ha az egyes szériák között másodperces szüneteket tartana.

ugrás fogyni fog sok enni fogyni

Tekintse meg az infógrafika segítségével az edzést, amely a hasizom minden területére összpontosít. Készen áll arra, hogy feláldozzon percet, minden nap ahhoz, hogy fit és egészséges maradjon, és ami a legfontosabb, olyan erős legyen, mint a bika?

Akkor vesse bele magát és váljon a plank az élete részévé! A leggyakoribb hibák a plank végzése ugrás fogyni fog Ezt két csoportra osztanánk: az első magába jml karcsúsító test ruha a képességeink túlértékelését, a második pedig a rendszeres hibákat, amiket a gyakorlatnál elvégzünk. Kezdjük tehát az elsővel. A leggyakoribb hiba, amit elkövetünk, a képességeink túlértékelése.

ugrás fogyni fog chloe kelta nő fogyás

Ahelyett, hogy megtanulnánk a klasszikus plank helyes elvégzését a könyökünkön és a lábujjhegyünkön, már a következő szintre lépünk, ahol bajnoki plank pozíciókat próbálunk elvégezni.

Felemelt lábbal, vagy akár az ellentétes kezünkkel, plank bosuval, vagy fitness labdával és stb. Az ilyen próbálkozások eredménye gyakran kész katasztrófának számít, ami az egészségi állapotunkat illeti. Ezért mielőtt a következő szintre emelnénk a plank tudásunkat, bizonyosodjunk meg arról, hogy ismerjük a hagyományos plank megfelelő technikáját.

Ez vezet minket a második hibához — a gyakorlat technikailag nem megfelelő elvégzése. Ezt könnyen felismerjük — felfelé tolt csípő kinyomott fenékgörbe hát, a lapocka nem zárt, nem párhuzamos kartámasz, beesett, lógó csípő, hajlított térd, lógó nyak és fej, és stb.

Fogyni akarsz? Egyetlen dolgot kell tenned - Fél év alatt 9 kg-mal fog kevesebbet mutatni a mérleg

Ha nem vagyunk biztosak benne, hogy megfelelően végezzük el a gyakorlatot, ne féljünk tanácsot kérni egy szakértőtől. Ő biztosan szívesen elmagyarázza, hogyan kellene egy technikailag helyesen elvégzett planknek kinéznie. Fektessünk magunkba, hiszen ezáltal segítünk önmagunknak és az egészségünknek! Meggyőzte Önt a cikk tartalma arról, hogy elkezdjen plankingelni? Szóljon hozzá, vagy támogassa egy megosztással, hogy másokat is motiválni tudjon!

Abban az esetben, ha a következő szintre szeretne lépni, akkor mindenképp olvassa el a  A 47 legjobb és őrülten szórakoztató plank ugrás fogyni fog c.

Olvassa el is