A gyors súlycsökkentési módszerek

Rák megelőzés Cimkék Súlyvesztés alapja önmagában igen egyszerű: több kalóriát kell elégetni, mint amennyit felveszünk.

GYORS SZÁLKÁSÍTÁS!

Ennek útja már ezerféle lehet. Bár ez egyszerűnek tűnik, kihívást jelenthet a gyakorlati, hatékony és fenntartható súlycsökkentési stratégiák terv megvalósítása.

A probléma: egészségtelen súlyvesztés

Nem kell egyedül nekiállnia! Beszéljen orvosával, családjával és barátaival, hogy támogassák Önt.

Írta: Csehi Dorina Tény, hogy a karcsúsítás nem egy leányálom, de pokolinak sem kell lennie. Ismerd meg a következő súlycsökkentő szabályokat, és hosszútávon is sikereket fogsz elérni! Mielőtt belevágnál a nagy fogyási akcióba, vésd az emlékezetedbe, hogy nem vagy kövér! Súlyfelesleged van, amit nem kell szégyellned, nem vagy hibás miatta.

Mielőtt belefog, kérdezze meg magától, hogy készen áll-e a szükséges életmódbeli változtatásokra. Készüljön fel azokra a helyzetekre is, amelyek eltántorítanák céljaitól.

2. Egyél többször keveset!

Tervezze meg, hogy fogja kezelni a holtpontokat. Ha súlya miatt egészségügyi problémái vannak, mindenképpen konzultáljon orvosával.

értékelje fogyás alkalmazások hogyan lehet könnyen eltávolítani a zsírt

A sikeres fogyás kulcsa az elkötelezett diéta és a testmozgási szokások megváltoztatásában rejlik. A diéta tervezése Amikor fogyókúrába kezdünk, általában nem rendelkezünk pontos diétás tervvel. Ha megnézzük a magazinokat, számtalan étrendet ismerhetünk meg, de hogy számunkra az életvitelünkre, a súlyunkra, az egészségi állapotunkra, a pénztárcánkra, a céljainkra stb.

lemezes medence limonén terpén a fogyáshoz

Honnan tudhatja, hogy egy diétaterv megfelel-e az Ön igényeinek és életmódjának? Tartalmaz-e minden főbb élelmiszercsoportból ételeket: gyümölcsök, zöldségek, teljes kiőrlésű élelmiszerek, alacsony zsírtartalmú tejtermékek, sovány fehérjeforrások és magvak, diófélék?

mit jelent a súlycsökkenés mérsékelt hiánya? hogyan lehet lefogyni Nepálban

Tartalmaz-e olyan ételeket, amelyeket szeret, és egy életen át is szeretne enni, nem csak néhány hétig vagy hónapig? Könnyen megtalálja ezeket az élelmiszereket a helyi élelmiszerboltban?

Bár egyes sportolók egészséges stratégiákat használhatnak, hogy elérjék céljaikat, sokan úgy döntenek, hogy nem biztonságos súlycsökkentési módszereket alkalmaznak. Szerint a Journal of Athletic Training a nem biztonságos gyakorlatok magukban foglalhatják az önmegtagadási technikákat, amelyek dehidratációt, önállást és rendezetlen étkezést okoznak. Más kutatások szerint gyakori, hogy a sportoló súlyos zsírsavak korlátozását és kiszáradását egyesíti a testzsír csökkentése érdekében. A következő közös, nem biztonságos súlycsökkentési gyakorlatokat ismertették a National Athletic Trainers 'szövetség állásfoglalása: Önkéntes kiszáradás a sportolók körében számos gyakori, gyors testsúlycsökkentő módszert alkalmaznak, akik alacsonyabb testsúlyt kívánnak elérni a versenyhez. Ez magában foglalhatja az aktív dehidratációt, amely túlzott izzadás edzés közben, súlycsökkentési stratégiák ruházat vagy gumikesztyű viselése közben.

Pénzügyileg meg súlycsökkentési stratégiák oldani, hogy ezeket megvásárolja? Megfelel a diéta az életmódjának?

1. Nem diéta, életmód!

Tartalmaz-e megfelelő mennyiségű tápanyagot és kalóriát, hogy biztonságosan és hatékonyan fogyjon? A terv tartalmaz-e rendszeres fizikai aktivitást?

Rengeteg tanácsot és tippet találhatsz, ha fogyni szeretnél, de korábbi tapasztalat híján nagyon nehéz eldönteni, hogy mi az, ami valóban működik. Megkönnyítjük a dolgod: íme a 10 legnépszerűbb szabály, ami tényleg be fog válni! Figyelj oda a táplálkozásra! Nem számít, hogy milyen keményen edzel, ha semmit nem változtatsz a rossz étkezési szokásaidon, nem fogsz tudni fogyni.

Ha ezekre a kérdésekre a válasz nem, nézelődjön tovább. Vannak jobb étrend-tervek az Ön számára.

Olvassa el is