mit eszik, hogy lefogy

A mainstream "táplálkozástudomány" 11 legnagyobb hazugsága Fordította: Czárán Judit A mainstream "táplálkozástudomány" nagyon sokszor téves információkat terjeszt.

Ebben a cikkben csak a hogy lefogy teszünk említést, amelyek azonban csak a jéghegy csúcsát jelentik. Következzen hát a 11 legnagyobb hazugság, mítosz és tévedés, amelyeket a mainstream "táplálkozástudomány" terjeszt. A tojás egészségtelen Az egyik dolog, amiben az úgynevezett táplálkozástudományi szakértők figyelemre méltó eredményeket értek el, a kifejezetten egészséges ételek démonizálása.

Ezek közé tartozik például a tojás, amely történetesen nagy mennyiségű koleszterint tartalmaz, és amely emiatt abba a hírbe került, hogy növeli a szívbetegségek kockázatát.

Hogyan kell enni, hogy lefogy valóban

Ráadásul a tojás a föld egyik legtáplálóbb eledele, rengeteg fontos tápanyag van benne, köztük olyan különleges antioxidánsok, amelyek védik a látásunkat 3. Összefoglalva : A tojás nem okoz szívbetegséget, viszont az egyik legtáplálóbb étel a földön. Ha reggelire tojás eszik, könnyebben lefogy. A telített zsírok ártalmasak Néhány évtizeddel ezelőtt valakik eldöntötték, hogy a szívbetegségeket a túl sok zsír, ezen belül is a telített zsírok fogyasztása okozza.

mit eszik, hogy lefogy libazsír- égési pont

Ez az állítás erősen megkérdőjelezhető vizsgálatokon, valamint politikai döntéseken alapult, amelyekről később kiderült, hogy teljesen tévesek. Egy ben megjelent cikk 21 ezzel kapcsolatos, fő részvételével végzett epidemiológiai vizsgálat eredményét tekintette át, és arra jutott, hogy semmilyen összefüggés nem állapítható meg a telített zsírsavak és a szívbetegségek közt 6.

Az, hogy a telített zsírsavak szívbetegséget okoznak, olyan elmélet, amit soha nem sikerült bizonyítani, valami miatt mégis bekerült a köztudatba 7.

Mennyit kell enni, hogy lefogy 500

Vagyis a hústól, a kókuszolajtól, a sajttól, a vajtól egyáltalán nem kell félni Összefoglalva : A legújabb vizsgálatok szerint a telített zsírsavak nem okoznak szívbetegséget. Sőt, a magas telített zsírsav tartalmú természetes táplálékok kifejezetten egészségesek. Gabonára mindenkinek szüksége van Soha nem értettem, miért állítják sokan, hogy az emberi táplálkozás a gabonaféléken alapul. Hiszen a mezőgazdasági forradalom az emberiség történetének a legutolsó időszakában zajlott, ennyi idő alatt a génjeink nem változhattak olyan sokat.

A gabonaféléknek meglehetősen alacsony a tápanyagtartalmuk a többi természetes táplálékhoz képest, amilyenek például a zöldségek. Ráadásul sok bennük a fitinsav, amely megköti a belekben levő ásványi anyagokat, és ezzel akadályozza a felszívódásukat A búza napjainkban nagy mennyiségben tartalmaz egy glutén nevű fehérjét, amelyről közismert, hogy az emberi populáció egy jelentős hányada allergiás rá 11 ,  12 ,  A glutén károsíthatja a bélfalat, fájdalmat és puffadást, valamint székelési zavarokat és fáradékonyságot okozhat 14 ,  Mit eszik vannak arra hogy lefogy jelek hogy lefogy, hogy összefüggés van a gluténfogyasztás, valamint a skizofrénia és a kisagyi ataxia közt, mindkettő súlyos agyi rendellenesség 16 ,  Összefoglalva: A gabonaféléknek viszonylag alacsony a tápanyagtartalmuk más természetes táplálékokhoz viszonyítva, amilyenek a zöldségek.

Hogyan kell fogyni otthon fogyókúra nélkül

Gluténtartalmuk pedig egy sor egészségügyi problémát okoz. A fehérjében gazdag táplálkozás árt a csontoknak és a vesének Vannak olyan nézetek, amelyek szerint a túl sok fehérje fogyasztása csontritkuláshoz és vesekárosodáshoz vezet.

  • Ha valaki gyomorideg miatt nem eszik és lefogy mondjuk kilót egy héten,
  • Mennyit kell enni, hogy lefogy
  • Hogyan kell fogyni otthon fogyókúra nélkül - Chocolate Slim
  • Mire utalhat a hirtelen fogyás?
  • Hogyan kell enni, hogy lefogy valóban
  • 50 éves vagyok akar lefogyni
  • Túlsúlyos és nem képes lefogyni

Ebből annyi igaz, hogy a fehérjefogyasztás rövidtávon kivonja a csontokból a kalciumot, de a hosszú távú vizsgálatok éppen ellentétes hatásról számolnak be. Hosszú távon a fehérjében gazdag táplálkozás a csontok megerősödéséhez vezet, és csökkenti a törések kockázatát 18 ,  Ahogy arra sem találtak bizonyítékot, hogy a fehérjékben gazdag táplálkozás egyébként egészséges embereknél vesebetegséget okozna 20 ,  a legjobb kiegészítő csomag a zsírégetéshez Sőt, mivel a vesebetegségek egyik mit eszik kockázati tényezője a cukorbetegség és a magas vérnyomás, a fehérjében gazdag táplálkozás kifejezetten előnyös a vesebetegségek megelőzése szempontjából 22 ,  Ha valami, akkor a fehérjékben gazdag táplálkozás védheti meg az embert a csontritkulástól és a vesebetegségektől Összefoglalva: A fehérjékben gazdag táplálkozás jót tesz a csontok egészségének, és csökkenti a törések kockázatát.

mit eszik, hogy lefogy 50 kg fogyni

De kifejezetten ajánlható magas vérnyomásban, illetve cukorbetegségben szenvedőknek is, mivel javíthatja a tüneteiket, és ezáltal a vesebetegségek kialakulásának a kockázata is csökken.

Az alacsony zsírtartalmú ételek egészségesek Tudják, milyen íze lenne egy olyan ételnek, amelyből kivonnák az összes zsiradékot? Mint a kartonpapírnak.

Mire utalhat a hirtelen fogyás?

Senki nem enné meg. Nos, az élelmiszergyártók ezt tudják, ezért aztán az alacsony zsírtartalom kompenzálására mindenféle adalékanyagot tesznek az ételekbe. Ez lehet például cukor, magas fruktóz tartalmú kukoricaszirup, vagy mesterséges édesítőszer, amilyen az aszpartám.

mit eszik, hogy lefogy életkor 56 éves fogyás

Ezek közül a cukor ártalmai közismertek, de sajnos a mesterséges édesítőszerek sem jobbak, hiába nincs bennük kalória. Számtalan megfigyeléses vizsgálat egyöntetű és szignifikáns összefüggést állapított meg a cukor és egy sor olyan betegség közt, mint az elhízás, a metabolikus szindróma, a koraszülés vagy a depresszió 24 ,  25 ,  Egyszóval ezekben az alacsony zsírtartalmú termékekben a gyártók az egészséges természetes zsírokat olyan anyagokkal helyettesítik, amelyek kifejezetten károsak az egészségre.

Összefoglalva : Az alacsony zsírtartalmú ételek rendszerint olyan feldolgozott ételek, amelyek tele vannak cukorral, kukoricasziruppal vagy mesterséges édesítőkkel, amelyek nagyon károsak az egészségre.

Az igaz, hogy az evéstől az emésztés miatt valamivel gyorsul az anyagcsere, de az energiafelhasználást alapvetően az elfogyasztott étel napi összmennyisége határozza meg, nem az, hogy hányszor eszünk egy nap. Ennek a mítosznak az igazságtartalmát egyébként már többször tesztelték, mindig negatív eredménnyel.

Lehetséges az, hogy lefogy eszik szénhidrátot, de nem eszik zsírok

Összehasonlítottak két csoportot, amelyből az egyik többször evett keveset naponta, a másik viszont kevesebb étkezés keretében fogyasztotta el ugyanazt a mennyiségű táplálékot, és az eredmény szó szerint ugyanaz volt 27 ,  Leszámítva azt az egy vizsgálat, amelyben elhízott férfiak, akik hatszor ettek egy nap, kevésbé panaszkodtak hogy lefogy, mint azok, akik háromszori étkezésre fogyasztották el ugyanazt a kalóriamennyiséget De nemcsak arról van szó, hogy semmi értelme sokszor enni naponta, a dolog még káros is lehet.

Az emberi szervezet számára nem természetes, hogy folyamatosan a jóllakottság állapotában legyen, mivel a múltban ahhoz adaptálódtunk, hogy időnként koplalnunk kellett, és messze nem ettünk olyan gyakran, mint manapság. Ha egy ideig nem eszünk, akkor egy autofágia névre hallgató folyamat során kitisztulnak a sejtjeinkből a különböző salakanyagok 30úgyhogy időnként koplalni kifejezetten jót tesz mit eszik egészségnek.

Összefoglalva: Semmi bizonyíték nincs rá, hogy naponta sokszor keveset enni jobb, mint kevesebbszer többet. Időről időre éhezni egy kicsit pedig kifejezetten jót tesz az ember egészségének.

Hogyan kell fogyni otthon fogyókúra nélkül Bármely étrend stresszes a szervezetben. Károsíthatja a gyomor, emésztő rendszer általában. Továbbá, egy kellemetlen következménye, hogy a diéta unalmas, nem rugalmas bőrt, a ráncokat. Diéta után a test visszatér felesleg gyorsabb, mint megszabadulni tőlük, lassú anyagcsere diéta növeli a súlyt, nap mint nap.

Aki sokszor eszik egy nap, annak nagyobb az esélye rá, hogy vastagbélrákot kapjon. A szénhidrátok a legjobb energiaforrások A mainstream elképzelés szerint az a jó, ha zsírszegényen táplálkozunk, és a bevitt kalóriamennyiség százalékban szénhidrátokból áll.

Ez a gyakorlatban sok gabona és cukor, viszont kevés magas zsírtartalmú táplálék, például hús és tojás fogyasztását jelenti.

Mire utalhat a hirtelen fogyás?

Nos, ez a fajta étrend legfeljebb azoknál működhet, akik alkatilag soványak. Azoknál viszont, akik túlsúlyosak, metabolikus szindrómában vagy cukorbetegségben szenvednek, egyenesen életveszélyes lehet ennyi szénhidrát. Ezzel kapcsolatban az utóbbi időben több átfogó tanulmány született, amelyek olyan randomizált, ellenőrzött vizsgálatokon alapulnak, ahol alacsony szénhidrát- és magas zsírtartalmú étrenden élő személyeket hasonlítottak össze magas szénhidrát- és alacsony zsírtartalmú étrenden élő személyekkel.

  1. Matt Mindig nagy kérdés, hogy mennyit kell ennie a babánknak és mikor.
  2. Yacon Diéta Szirup Hogyan lefogy gyors, biztonságos, természetes módon?
  3. Nem lesz energiája végignyomni egy edzést, ha nem eszik eleget.
  4. A szép dolog az, hogy lehet enni, amennyit csak akar egészséges élelmiszerek, míg a zsírégetést.
  5. Николь начала раздеваться.

És az eredmény egyértelműen az volt, hogy lefogy az alacsony szénhidrát- és magas zsírtartalmú étrend egészségesebb 34 ,  35 ,  Összefoglalva: A magas zsírtartalmú és alacsony szénhidráttartalmú étrend bizonyítottan kevésbé ártalmas, mint a magas szénhidráttartalmú és alacsony zsírtartalmú étrend.

Olvassa el is