legjobb rúd a zsírégetésre

Bámulatos hátizmok!

A 13 legjobb zsírégető étel

Ha mindig is látványosan széles, V-alakú hátat szerettél volna, amely még pólón keresztül is méterekről szemet szúr, az alábbi összetett rudas gyakorlatokat progresszív túlterheléses technikákkal végezve hamar célhoz érhetsz! Bár a széles hátizom, azaz a latissimus dorsi a hát legfőbb és legtekintélyesebb izma, a hát számos egyéb izma is felelős a tökéletes formáért és egészséges tartásért.

Ezeknek a kétkezes súlyzós gyakorlatoknak nagy előnye, hogy nem csak a latissimusban idéznek elő jelentős növekedést, de a rombusz- fűrész- és trapézizmokat is kíméletlenül megdolgozzák.

hogyan lehet fogyni nem csak a súly

Biztos lehetsz benne, hogy a latissimustól a kis rombuszizmodig mindened dolgozni fog! Hogyan végezd?

karcsú vékony felsők

Felhúzásnál kulcsfontosságú az alapállás. Megfelelő bemelegítés után guggolj a rúd elé vállszéles terpeszben úgy, hogy a rúd a lábfejed fölött legyen. Ragadd meg vállszéles fogással, és törzsizmaidat mindvégig megfeszítve hajlítsd be a térded úgy, hogy a rúd a sípcsontodhoz érjen.

hogyan lehet elveszíteni a zsírt a vállán

Latissimusoddal dolgozva tartsd egyenesen a hátad, emeld ki a mellkasod, és lábad fokozatosan kinyújtva emeld felfelé a rudat. Olympia bajnok Phil Heath ezt a gyakorlatot tartotta a leghatékonyabb hátizomnövesztőnek. Különlegessége abban rejlik, hogy a többi gyakorlathoz képest konkrétabban célozza a hátizmokat.

fogyás aventura

Szabályosan végezve hátad középső részét teheted vele erősebbé, feszesebbé. Állj egyenesen, és ragadd meg a rudat vállszélesnél kicsit szélesebb alsó fogással. Enyhén hajlítsd be a térded, és döntsd előre a törzsed úgy, hogy közben a gerinced egyenesen tartod.

Pole fitnesz, csak bátraknak!

A felsőtested maradjon stabil, és koncentrálj arra, hogy a rudat fölfelé húzd, a latissimust megfeszítve, és a csúcsösszehúzódást igyekezz egy pillanatra kitartani. Ügyelj arra, hogy a könyököddel vezesd a mozdulatot, és a lehető legkevesebbet segíts karral.

  • A benne szereplő információk elavultak lehetnek.
  • Meddig kell lefogyni nincs cukor
  • Először az Egyesült Államokban, Kanadában és Ausztráliában ütötte fel fejét ez a teljesen új műfaja a sportolásnak.
  • Все трое стали возле Маргарет.
  • На экране ты видишь суммарные данные за конкретный временной интервал.

A Pumping Ironban szemtanúi lehetünk, ahogy Arnie többek közt T-rudas evezésekkel építi ki legendás hátizmait. A mozdulat szépsége az egyszerűsége.

Keresés a playeren

Ha vastagabb hátat szeretnél, a T-rudas evezést mindenképpen érdemes beépítened a rutinodba. Fogj egy rudat, és illeszd egy landmine-ba vagy stabilan egy sarokba. A felfelé eső végét töltsd fel a kívánt súlyokkal. Állj meg a rúd közepénél, enyhén hajlítsd be a térded, és tartsd egyenesen, feszesen a törzsed fogyás dm1- ben kezdő pozíció a felhúzás alapállásához hasonlít. Ragadj egy evezőfogantyút, és akaszd a tárcsa mögött a súly alá.

Ha nincs a közeledben ilyen, csak fogd meg magát a rudat. Végig feszes törzzsel, egyenes háttal végezz evezéseket úgy, hogy a súlyt a hasadhoz húzod.

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

Mielőtt elkezded, húzd hátra a lapockád,  és ügyelj arra is, hogy a hátizmod dolgozzék, ne a bicepszed! Pendlay gyakorlata attól egyedülálló, hogy a mozdulat végén teljesen megállítod a súlyt, ily módon minden egyes ismétlésnél és sorozatnál jobban aktivizálod a latissimust.

A rúd előtted fekszik a földön, mint a felhúzásnál.

A pulzuskontrol szerepe a zsírégető sport esetében

Dőlj a rúd fölé úgy, hogy a hátad a földdel szinte párhuzamos. Feszítsd meg a mellkasod, és tartsd egyenesen a hátad, majd könyököd húzd a törzsed legjobb rúd a zsírégetésre a mozdulat tetején. Ereszd le a súlyt, és egy ponton teljesen állítsd meg a földön.

kalapács le fogyás

Egyoldalas gyakorlat révén segíti az izolációt, mivel a hátizmok egymástól függetlenül dolgoznak. Egyes körökben úgy tarják számon mint a leghatékonyabb általános és teljes körű hátizomnövelőt.

És még arra is figyelj, hogy...

Némileg ugyan emlékeztet az egykezes evezésre is, amivel szintén felváltva edzheted a hátad két oldalát, de ennyiben ki is merülnek a hasonlóságok. A rúd egyik végét illeszd egy sarokba vagy landmine-ba.

Csípőddel helyezkedj a lehető legközelebb a rúdhoz úgy, hogy ha a bal kezeddel kezdesz, jobb lábaddal lépj egy kicsit előre, és a rúd súlyzós vége a jobb bokád mellett legyen. Bal kezeddel ragadd meg a rúd végét, és megfeszített törzzsel, egyenes háttal emeld a hátad fölé a könyököd és legjobb rúd a zsírégetésre súlyt. Ha attól tartasz, hogy nem elég jó a fogáserőd, használj könnyítés gyanánt nyugodtan használj gurtnit.

Ha szabályosan végzed a gyakorlatot, hamarosan akkora hátizmokra tehetsz szert, amire a legtöbb amatőr testépítő csak áhítozik. A kínai evezésként is ismert melltámaszos evezés  extrém módon igénybe veszi a széles hátizmot, miközben a pad segít abban, hogy stabilan tartsd magad. Ezen kívül számtalan segédizmot is mozgásba hozol, mint például a brachialist,  az oldalsó és hátsó deltákat, valamint a kis görgetegizmot teres minor. Állíts egy egyenes padot viszonylag magasra úgy ,5 méterre a földtől.

Ha vannak a teremben elérhető boxok, segítségükkel is elérheted a kívánt magasságot, de tárcsákat is használhatsz.

Kapcsolódó cikkek

A feltöltött súlyzót helyezd keresztben a pad alá. Feküdj hasra a padon, és vállszélességben ragadd meg a rudat. Addig emeld a rudat, hogy elérje a pad alját. Koncentrálj a könyöködre, és folyamatosan tartsd fenn az izomösszehúzódást.

  • Marton Adrienn-nel, Pataky Péterrel és a hét gasztrobloggerrel mostantól még ízesebb az élet hirdetés Fotó: RF A 13 legjobb zsírégető étel A fogyáshoz alapvetően egészségesen és változatosan kell étkeznünk, de íme, 13 étel, amelyek meggyorsítják a zsírégetést.
  • A zsírégető hatásai
  • Minden gyakorlat komplex, többízületes gyakorlat, ami biztosítja, hogy az edzéseid a lehető leghatásosabbak a zsírégetés szempontjából, egyidejűleg a test több részét használja, beleértve azokat is, melyek nem képesek egyformán kimerülni az izolált gyakorlatok során.
  • A 10 legjobb zsírégető sport A 10 legjobb zsírégető sport Ahhoz, hogy szervezetünket rákényszerítsük arra, hogy a zsírraktáraiból fedezze a mozgáshoz szükséges energiát, számos kritériumnak eleget kell tenni.
  • Milanovich Domi A környezettudatos emberek 4 fő ismérve Ha valaki fogyni szeretne, az első dolog, ami általában eszébe jut, a futás.

Érdemes azonban kihasználni az egykezes gyakorlatok adta lehetőséget, hogy a bal és jobb oldali izmokat egymástól izoláltan is meg tudod dolgozni, azaz külön-külön nagyobb figyelmet fordíthatsz rájuk. Illessz egy rudat egy landmine-ba, vagy ha kellően stabilnak ítéledegy sarokba. A súly megválasztásánál vedd figyelembe, hogy egyoldalas gyakorlatként végzed majd.

Jó erősen ragadd meg a rúd végét a tárcsa mögött, döntsd meg a törzsed, vajon a fejvadász felesége lefogyott- e? enyhén hajlítsd be a térded. Emeld fel a súlyt, és rövid időre állj meg a felső pozícióban. Igyekezz felsőtested végig stabilan tartani, és nem össze-vissza tekeregni. Kövess minket Facebookon is!

Olvassa el is