Így kerüld el, hogy az első edzésed legyen az utolsó | Well&fit

Fitness célok elérése SMART módszerrel Megosztás: Sokan szeretnének egészségesebben élni, többet sportolni vagy néhány kilótól megszabadulni.

Account Options

Azonban céljukat gyakran szem elől veszítik. Mindenki megtapasztalta már életében legalább egyszer.

hogyan lehet kitűzni a fogyás céljait

Mielőtt valaminek nekiállt, célokat állított fel. Segítségével ezek valóban elérhetőek. Egy ideig.

  • Fogyás balek
  • Kövess Péter Mennyire működnek a természetes rovarriasztók?
  • Fogyás jelentése pandzsábi nyelven

Függetlenül attól, hogy egy fitness célról, fogyásról vagy egészségesebb életről van szó - ez nem mindig olyan egyszerű. Előbb vagy utóbb elveszíthetjük motivációnkat.

  1. 3 módszer, hogy valóban elérd a céljaid - Life Advisor
  2. Szakértői tanácsok, hogy ne olyan legyen az edzés, mintha gördeszkával próbálnánk bevenni a Műjégpályát.
  3. Fitness célok elérése SMART módszerrel - Magazin - VitalAbo Online Shop Magyar
  4. Fogyás szükségességének felmérése
  5. Kivész belőlünk a vitalitás, eltűnik az az érzés, hogy sikeresek és hasznosak vagyunk, nem látjuk értelmét a mindennapoknak és az életünknek.
  6. Hogyan kell jól célt kitűzni? Okosan! - Life Advisor
  7. Hogyan lehet elveszíteni a felsőtest zsírját

Egyik nap nem lesz ideje edzeni, a másik nap rossz az idő és így tovább. Minden jó szándéka ellenére, feladja céljait. Minden betű egy alappillért jelöl.

Tudod, mennyi a BMI-indexed? A sikeres fogyókúra 8 kihagyhatatlan lépése A BMI jobban tükrözi a testzsírmennyiséget, mint maga a testsúly, így pontosan felmérhető vele súlyod egészségedre gyakorolt hatása. A BMI-t kiszámolhatod, ha először megméred magad reggel, ruha nélkül, majd meghatározod a magasságodat is centiméterben. A kilogrammban mért testsúlyt el kell osztanod a méterben mért testmagasságod négyzetével, és máris megkaptad saját BMI-értékedet.

Úgy nem lehet valamit elérni, hogy nincs is mit elérni. Mi az, hogy jobb teljesítmény? Fizikia vagy szellemi?

hogyan lehet kitűzni a fogyás céljait

Hogyan szeretne egészségesebben élni? Sportolni szeretne vagy táplálkozásán változtatni?

Életmódváltó program – 4. rész

Ha nem határozza meg pontosan mit szeretne, nem fogja tudni elérni. Céljainak konkrétaknak kell lenniük, mint például "Le szeretnék fogyni" vagy "Kevesebbet akarok dohányozni".

hogyan lehet kitűzni a fogyás céljait

Először határozzon meg egy irányt, ami felé elindulhat. A "Le szeretnék fogyni" tehát egy konkrét cél, azonban fontos, hogy ellenőrizni tudja, hogy jó irányba halad-e, illetve, hogy elérte-e már célját. Legyen konkrétabb: "5 kilót szeretnék lefogyni" vagy "Hetente háromszor fél órát szeretnék sportolni".

Ezek a mérhető célok! A "Nem eszem édességet" egy dicséretes cél.

  • Az úgynevezett zsírégetés
  • Ez sajnos tény.
  • Wolfberry és a fogyás

Ha azonban biztosan tudja, hogy nem tudja teljesen elhagyni az édesség élvezetét, akkor nem tudja céljait elérni. Tehát tegye vonzóbbá a célt.

hogyan lehet kitűzni a fogyás céljait

Például: "Nem nassolok munka közben" vagy "Csak hétvégén nassolok". Az, hogy sikeres profi futballista szeretne lenni, az nem igazán reális. Persze ez a példa kicsit eltúlzott, azonban, ha éveken keresztül nem edzett, ne akarjon két hónap hogyan lehet kitűzni a fogyás céljait maratont futni, mert valószínűleg nem fogja bírni.

hogyan lehet kitűzni a fogyás céljait

Legyen reális és állítson reális célokat, így a kudarc elkerülhető. A maraton például egy éven belül egy jó cél lehet. A reális cél további előnye, hogy nem kell azonnal mindent megváltoztatni.

Kis lépésekkel haldhat előre.

hogyan lehet kitűzni a fogyás céljait

A határidő kitűzésével, céljai könnyebben elérhetőek, mivel ez egy kis nyomást biztosít és jobban koncentrálni fog céljai elérésére. Próbálja ki!

Kapcsolódó cikkek

Látni fogja, hogy tervét könnyebben végre tudja hajtani. Ez a módszer nemcsak fitness céljainak eléréséhez alkalmas. Bármikor használhatja az élet bármely területén.

Fogyás gyorsan és sikeresen - Fogyókúra tippek

Olvassa el is