A helyi zsírégetés mítosza

Ha azonban zsíros ételekkel társítják, jelentősen megnő a kalóriatartalma és elveszíti vitamin- és ásványianyag-tartalmának nagy részét.

Míg gramm főtt burgonya, amelyet finom zöld fűszerekkel hogyan lehet elveszíteni az deréktáji zsírt, mindössze 80 kalóriát tartalmaz, addig ugyanekkora mennyiségű sült krumpli már kalória, gramm chips pedig akár kalória is lehet.

  • Az imént olvastam visszább: "A humán eredetű törzsek képesek tartósan megtelepedni az emberi bélrendszerben; a hatásuk is tartós
  • Orvos válaszol - Protexin

Sajtok A sajtok nagy mennyiségű, nehezen emészthető zsírt tartalmaznak, fogyasztásuk egyenes út az elhízáshoz. Még a sovány sajtoknak is viszonylag magas a zsírtartalmuk, ezért a legjobb, ha csak kis mennyiségben fogyaszt sajtokat.

A helyi zsírégetés mítosza

Táplálkozási szakértők szerint a leghizlalóbb étel a sajtos sült burgonya, és azt tanácsolják, ennek fogyasztását lehetőleg mindenki kerülje! Szőlő Bár a szőlő gazdag antioxidánsokban, nagyobb mennyiségben fogyasztva magas gyümölcscukor-tartalma révén hizlal.

hogyan lehet elveszíteni az deréktáji zsírt

Ez még inkább igaz kedvelt csemegénkre, az aszalt szőlőre, vagy más néven mazsolára. Ehhez ugyanis a legtöbbször cukrot is adnak, hogy még édesebb legyen.

Testtípusok és enzimhiány | Doktor Tihanyi

Alkohol Az alkohol jobban hizlal, mint gondolná. Egyrészt tápértéke alacsony, kalóriatartalma pedig magas, különösen a cukros koktéloké vagy a söré. Az alkohol ezen túlmenően csökkenti a zsíranyagcserét: blokkolja a szervezet fogyás wrap preston képességét, hogy az elraktározott zsírt energiaforrásként tudja használni.

  1. Fogyás viccek történetek
  2. Bejutottunk a Hungaroringre: a vírus miatt nincs rongyrázás, konténert kapnak a csapatok — Mutatjuk a változást A hasi zsírlerakódássok csúnyán néznek ki, miattuk gyakran nem áll jól valamilyen ruha, plusz nem is érezzük magunkat túl vonzónak.

Az alkohol ugyanis viszonylag gyorsan eljut az agyba és a májba, ahol feldolgozásra kerül. A máj az alkohol egy részét ecetsavvá alakítja, a szervezet pedig zsír helyett az ecetsavat használja elődleges energiaforrásként.

6 kegyetlenül hizlaló étel

Az alkohol étvágynövelő hatása is ismert. Cukortartalma miatt gyorsan emeli a vércukorszintet, ami nagyobb inzulintermelést eredményez.

Miután az inzulin az összes cukrot kivonta a vérből, a vércukorszint leesik, aminek következménye az újabb hirtelen éhségérzet. A vízhiány ráadásul jelentősen lelassítja az anyagcserét.

Mesterséges édesítőszerek Bár kétségtelenül jobb választás egy light üdítő, mint a cukros, ez mégsem jelenti azt, hogy a mesterséges édesítőszerek jótékony hatásúak.

hogyan lehet elveszíteni az deréktáji zsírt

Sőt a legújabb kutatások szerint összezavarhatják a szervezet jóllakottságérzetet szabályozó mechanizmusát. A light üdítőitalok édesítőszere, az aszpartám és a szacharin ugyanis nagy kalóriafelvételre készíti fel a szervezetet, ami aztán nem történik meg, a szervezet viszont elkezdi követelni, így a kalóriaégetést alacsonyabb szintre viszi. A kalóriamentes édesítőszerek megnehezítik a táplálékbevitel kontrollálását, a súlycsökkenés helyett deréktáji elhízást és csökkent inzulinérzékenységet eredményeznek.

hogyan lehet elveszíteni az deréktáji zsírt

Egyszerű szénhidrátok Az egyszerű szénhidrátok, a cukrok, édesipari termékek, fehér lisztből készült kenyerek, péksütemények gyorsan juttatják energiához a szervezetet, hirtelen emelik a vércukorszintet, de hatásuk rövid ideig tart, az éhségérzet rövid időn belül újra jelentkezik.

Így összességében több kalóriát fogyaszt, mint amire a szervezete egészséges működéséhez szüksége lenne. A megoldás az összetett szénhidrátok — a teljes kiőrlésű gabonafélékből készült tészták, pékáruk — fogyasztása.

Olvassa el is