fogyás 44 éves korban

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

lefogyhat és inni iszhat?

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére. Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek.

10 legjobb tipp a zsírégetéshez

Csökkentened kell a testsúlyodat! Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Számtalan diéta és módszer áll rendelkezésünkre, hogy megszabaduljunk felesleges kilóinktól, viszont ha egyik se vezet eredményre, akkor érdemes máshonnan megközelíteni a problémát. A válasz sokszor a fejben keresendő, mivel gondolataink nagyban hatással vannak lelkünkre és testünkre egyaránt. Elméleti háttér Bizonyára mindenkivel megesett iskolásként, ha nagyon rettegett egy bizonyos tételtől, valamiért pont azt húzta ki. A világon minden rezgésekből áll, így a gondolat is: tehát ha valamit igazán akarunk — vagy épp félünk tőle — és mélyen hiszünk is benne, az szétsugárzik, és megpróbálja magához vonzani azokat az energiákat, ami által meg tud valósulni.

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat! A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére. Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

A Stanford Egyetem kutatói érdekes kísérletben vizsgálták az edzés sikere és a pozitív gondolkodás kapcsolatát. A felmérés során személynél tanulmányozták a CREB1 géneketmelyek mennyisége meghatározza, milyen mértékig képes valaki eljutni teljesítőképességének határára.

A siker kulcsa, hogy meginduljon a fogyás

Vagyis, mikor jön el az a pontot, gondolkodásmód a fogyáshoz az ember azt mondja, elég volt, feladom. Az alanyokat futópados edzésre küldték, előtte azonban mindenkivel megosztották saját CREB-eredményét. Persze csavart vittek a történetbe, ugyanis egyes futókkal hamis értéket közöltek.

lehetséges fogyni anélkül, hogy lefogy

A kísérlet végén kiderült, hogy átlagosan fél perccel hamarabb váltottak sétára azok, akik az ismert adatok tükrében alábecsülték valós teljesítményüket.

Ehhez képest a pozitív eredményű önkéntesek több mint egy perccel tovább bírták az edzést. Még a kutatókat is meglepte, milyen erős hatással volt a résztvevők teljesítményére a kapott információ, hiszen egy szimpla adat hallatán megváltozott a teljesítőképességük.

⚡️MIVEL KEZDD AZ EREDMÉNYES FOGYÁS, ÁTALAKULÁS ÉRDEKÉBEN⚡️

Brad Turnwald, a kutatás vezető szerzője szerint mindebből a tanulság: edzéstípustól függetlenül érdemes inkább a pozitív, motiváló dolgokra fókuszálni a testi hiányosságok helyett, elvégre csak így érheted el céljaidat.

Viselkedj úgy, ahogy érezni szeretnéd magad Akár ez is lehetne a címe egy, a Health Psychology szaklapban megjelent kutatásnakmelyből kiderült: az optimista szemléletmód valóban pozitívan befolyásolja az edzés során nyújtott teljesítményt.

A siker kulcsa, hogy meginduljon a fogyás Mennyire vagyok kövér? Egy ronda, hájas, vastag combú, lógó hasú, elhízott, mi több, dagadt valakit. És innen kellene visszafordulni, elindulni, nagyobb sebességre kapcsolni, visszatalálni az egészséghez. Jön az első komoly, nagy fogyókúra, majd a második, a tizedik, aztán azt vesszük észre, hogy a baráti társaságban immáron tíz éve az a téma, hogy aktuálisan melyik módszerrel próbáljuk leküzdeni a felesleget. Ha Ön is itt tart, akkor nem egy újabb fogyókúrára van szüksége, hiszen ezt a hibás döntést már nem egyszer meghozta, miközben évről évre gyarapodtak a kilói.

Olvassa el is