4 mítosz kardiogépre – és a valóság

fogyás két hétig

Szeretnél fejlődni, erősödni, egészségesen táplá Nemrég kezdted az edzést a maratonra? Szeretnél fejlődni, erősödni, egészségesen táplálkozni és nem hízni a felkészülés ideje alatt?

Eláruljuk a lapos has titkát

Fogadd meg tanácsainkat! Több érmek eszel, mint amennyit égetsz Az egyik leggyakoribb hiba, hogy sokan túlbecsülik a futás során elégetett kalóriák mennyiségét.

teltségi index fogyás

És lássuk be, ez igazán könnyű, főleg egy hosszú edzés vagy verseny esetében. Egy futó körülbelül kalóriát éget mérföldenként 1,6 kilométer.

Idd ezt a csodaitalt naponta, és olvadni fognak a kilók

Könnyen úgy érezheted, hogy megérdemled a kedvenc ételed elfogyasztását, főleg valami edzés utáni rágcsálnivalóra vágyhatsz! De tudjuk, az elégetett kalórián túl bevitt adag súlygyarapodást okoz.

  • 4 mítosz kardiogépre – és a valóság | Diéta és Fitnesz
  • Valóban létezik zsírégető zóna, vagy ez is csak egy a sok fogyókúrás mítosz közül?
  • Ezt a 3 futóhibát ne kövesd el! | Well&fit
  • Emily abbate fogyás
  • Erő vibe test karcsúsító
  • Báránytartó távolítsa el a zsírt
  • Okoskarkötő Oncoach HR futáshoz, csukló alapú pulzusméréssel KALENJI
  • A zsírégető program többnyire közepes intenzitású edzést jelent, nem túl magas pulzusszámmal.

Persze természetes, hogy éhes vagy edzés után, de vigyázz, hogy mivel rakod tele a konyhád. Ezentúl mindenképp gondold át kétszer, mit viszel be a testedbe!

hypertrophia zsírcsökkentési rutin

Minden nap ugyanazt az edzést végzed! A futás beépítése a napi rutinba kétségtelenül jó dolog, de nem hatékony, ha minden egyes nap ugyanazt csinálod pl.

  1. Csakhogy betört a jó idő, nyitnak a strandok, hamarosan előkerülnek a bikinik, nekünk pedig a falatnyi fürdőruhák és a lenge, nyári holmik előkerülnek a szekrényeink mélyéről.
  2. Legjobb zsírégető út

Ha mindig ugyanazt csinálod, akkor a tested talán túlságosan is megszokja a terhelést. Ha ugyanott futsz és mindig ugyanúgy, az izmaid alkalmazkodnak a terheléshez és nem látod a fejlődést, vagy ami még rosszabb, látod a rossz irányba való fejlődést.

Ahelyett, hogy mindig ugyanúgy futsz, próbáld meg, hogy változtatsz a megszokotton: tegyél sprinteket a futásba, fuss fel egy dombra akár többszörvagy változtasd a talajt fű, beton, salak, homok!

Ezzel tudod az izmaidat támogatni és egyre erősebbé tenni. Túl sok dologra figyelsz egyszerre!

Zsírégetés

Ha a mérleg nyelve nem hajlandó megmozdulni, próbálj ne annyira koncentrálni rá! Futás közben a legintenzívebben a lábizmaid fejlődnek, főleg a négyfejű combizom és a combhajlító izmok.

pg tippek fogyás

A test alsó részét formálod, miközben zsírt égetsz. Mindemellett izmot építesz, amely köztudottan nehezebb a zsírnál, így a mérleg nem tükrözi az elért eredményt.

legjobb boltban vásárolt zsírégető

A testsúlyod talán nem változik, de a méreteid igen, például a haskörfogatod. Fotó: Profimedia — Red Dot.

Olvassa el is