Zsírégetés, leegyszerűsítve
Szerző: InStyle

Valódi szakemberektől! Férfi étrend szálkásításhoz, jó jó de hogyan? Nem fogod elhinni, de az összes étrend alapja közös.

ubc fogyás tanulmány

Akár Európa bajnok úszóról, akár street-workout edzésről, akár Dávid Kornél, szeres válogatott sportolóról van szó egy és ugyanaz a táplálkozási csúcsmódszer. Az alábbiakban azokat a szakemberek által összeállított étrendeket találod meg, amelyek valóban gyors változást hoznak, ha betartod őket.

Ajándék választás

Az interneten fellelhető étrendekkel az a probléma, hogy nem tudhatod ki írta őket. Így itt és most, csak azokat a pontos útmutatókat gyűjtöttük össze, amelyeket szakedzők, testépítő és fitnesz bírók és táplálkozási szakemberek állítottak össze.

túl sok cukor megállíthatja a fogyást

Mi a táplálkozási alapkoncepció a kockahasú férfi, vagy a fizikai és szellemi teljesítmény fokozására alkalmas étrendek esetében? Ha rendszeresen sportolsz, fogyás sportos teljesítmény a fejlődésed kulcsa túlnyomó részben nem az edzésterved, hanem a táplálkozásod.

A testépítés, de minden sport alapja a megfelelő táplálkozás, csak ennek szabályozásával tudsz fejlődni hosszú távon. Csak akkor tudsz fejlődni, növekedni, fogyás sportos teljesítmény megfelelően táplálkozol!

  • Zsírégető edzés nőknek
  • Reggeli Edzés Éhgyomorra - Vajon több Zsírt égetünk? | vasarytamasalapitvany.hu
  • Fogyni syns
  • Diéta ami villámgyorsan lerobbantja rólad a fölösleges zsírt

Vannak ugyan ritka kivételek, az atletikus testalkatúak könnyebben fejlődnek a kevésbé minőségi étkezéstől is, de hosszú távon nekik is figyelni kell, ha meg akarják tartani az izmaikat.

A sportolók táplálkozásának alapja a megfelelő kalória-bevitel, illetve az úgynevezett energiamérleg.

  1. 10 fogyást gyorsító edzéstipp a legsportosabb sztároktól
  2. Egészséges keverjük megsütjük fogyás
  3. Étrendek férfiaknak, fogyáshoz és izmosításhoz. Valódi szakemberektől! | Peak Man
  4. Faragni zsírégetőt
  5. Fogyás elleni oltás
  6. Lehetséges fogyás 4 hét alatt

A mérleg egyik oldalán a bevitt tápanyagok, a másik oldalon a leadott tápanyagok szerepelnek. Ha ez a mérleg nálad egyensúlyban van, akkor ne várj fejlődést, ehhez a mérleget ki kell billenteni az egyensúlyi helyzetéből.

A testsúlyod változása arányos lesz a táplálkozással bevitt és a mozgással elfogyasztott kalóriamennyiség különbségével. Napi kalória többletre van szükséged, heti 0,5 kg-ot szeretnél hízni!

Fogyás futással: attól még, hogy futunk, nem ehetünk bármennyit!

Ha kemény izmokra vágysz, akkor elengedhetetlen a minőségi fehérjebevitel, a megfelelő időben és mennyiségben fogyasztott szénhidrát, és a zsírfogyasztás kontrollálása egyaránt.

Mit jelent mindez, ha izmosodni, hízni szeretnél, de nem akarsz sörhasat, úszógumit a derekad köré? Ha izomtömeget szeretnél növelni, és heti alkalommal csak súlyzós edzéseket végzel, akkor átlagosan napi 1,5 gramm fehérjére van szükséged, ha mellette más sportot is űzöl, focizol, küzdősport edzésekre jársz, és naponta 2 edzésed van, akkor ez a szükséglet 1,8 gramm, a napi szénhidrát szükségleted pedig gramm.

sony xperia karcsú test

Alapkoncepció a minőségi tömegnöveléshez napi szinten: A fehérjebevitel testsúly x 1,5 gr, a szénhidrátbevitel testsúly x 8 gr, a zsírbevitel pedig testsúly x 0,5 gr. Vagyis egy 80 kilós férfinak gramm fehérje, gramm szénhidrát, és 40 gramm zsírra van szüksége a fejlődéshez!

Ez egyénenként természetesen változó, a testalkat, testösszetétel és a sport aktivitásától függően, de ezekkel az alapokkal már 3 hét alatt hatalmas változásokat leszel képes elérni.

Olvassa el is