6 ok, amiért zsír helyett izomból fogysz

esélye a zsír veszteségnek

PhoenixLibera válaszként erre: PhoenixLibera De ha én még műszak előtt sportolnék is, szerintem kidőlnék a szalag mellől Nem vagyok profi, de végigcsináltam már egy nagy fogyást, és tanúsíthatom, hogy napi 15 perc Pilaes is elég lehet ahhoz, hogy feszesedj, és tónusosabb legyél, és bár rettetnő nehéz rávenni magad egy fársaztó nap után, annyira frissítő és pillanatok alatt elrepül ez az idő, hogy nem fog már mozgás közben nehezedre esni, sőt, tényleg még fel is tölt energiával.

NAgoyn kevés idő mellett azt kitűzni célu, hogy hetente kétszer-háromszor lemész edzőterembe egy-másfél órára, már irrelis fogyás sana makki- val, és ha nem kifejezetten testépítés a célod, nem is feltétlen szükséges. Ekka válaszként erre: Ha nem löttyedt testet akarsz, meg kell, hogy mozdulj!!!

esélye a zsír veszteségnek

Ezt csak jó szándékból írtam! PhoenixLibera válaszként erre: 8.

esélye a zsír veszteségnek

Ekka válaszként erre: 9. Aki diétázik az esélye a zsír veszteségnek veszít, víz, izom, zsír. Az összetétel csak attól függ, hogy milyen diétát csinálsz, mennyit sportolsz.

esélye a zsír veszteségnek

Ha megfelelő fehérjét viszel be, akkor nagy valószínűséggel nem izomból fogsz fogyni. Sőt, akár vízveszteség is gondolj egy ödémás bokára, és arra, amikor leapadt.

esélye a zsír veszteségnek

Megbízható teszsír-mérő készülék ad ilyen szempontból egyedül biztos eredményt, illetve azért érezni is lehet, ha egyre szálkásabb, feszesebb, izmosabb vagy, akkor jó eséllyel a zsírpárnák apadnak, ha csak vékonyabb, de petyhüdt, laza, puha, akkor izmot is veszítettél.

Olvassa el is