fogyás: Az eredményeim 7 hónap után | Képek & tények

Szerző: Kihagyod a fehérjét. Egy kávé és egy muffin: máris feltöltötted magad egy vödörnyi cukorral.

cukorzsír lefogy

Ha viszont odafigyelsz a Fogyás Nápoly és a rostok fogyasztására, sokáig nem ingadozik majd a vércukrod, tehát nem fogod kilenckor lerohanni a csokiautomatát.

Egyél inkább egy főtt tojást egy almával, vagy egy joghurtot chia maggal megszórva.

Amelyek kevesebb kalóriatartalmú ételek ehet, hogy lefogy

Kifacsarod a gyümölcsöt. Vagyis kiveszed belőle a rostokat, és meghagyod a cukrot.

cukorzsír lefogy

Szavazz inkább az egész gyümölcsre. Fotó: Pixabay Rossz zsírokat eszel.

cukorzsír lefogy

Az, hogy a szervezetnek szüksége van egy kis zsiradékra, még nem jelenti azt, hogy centi vastagon vajazd meg a pirítóst. Inkább tegyél a zsírszegény joghurtba egy kis diót, amely ellát egészséges zsírsavakkal. Így még egy kis nassolásra is marad a keretből.

Account Options

Sokáig vársz. Nem jó ötlet addig kihúzni, amíg korogni nem kezd a gyomrod.

Diétázás, zsírégetés okosan!

Akkor ugyanis már nem fogsz túl sokat szöszölni a választással, arra fogsz cukorzsír lefogy, ami először a kezedbe akad. Nem baj, ha kivárod, amíg megéhezel, de ne kopogjon a szemed. A legjobb, ha a felkeléstől számított két órán belül eszel valamit.

Vélemények

Csak gyümölcsöt reggelizel. A gyümölcs finom és egészséges, de nem fog sokáig ellátni energiával, így reggel tízkor a büfé felé fogsz sündörögni. Tegyél mellé egy kis fehérjét és zsiradékot, például sajtot, vagy olajos magvakat.

cukorzsír lefogy

Túl apró szemű a müzlid. Hiszed vagy sem, a gabonapelyhek mérete befolyásolja, mennyit öntünk belőle a tálba: kísérletek szerint a nagyobb szemű pelyhekből átlagosan kalóriát fogyasztunk, míg az apróbbakból átlagosan cukorzsír lefogy. Mérd ki inkább mérleggel a dobozon olvasható adagot.

cukorzsír lefogy

Fotó: youtube Úgy reggelizel, mint egy király. Inkább a kiegyensúlyozottságra törekedj, mint az óriási adagokra: legyen a reggelidben egy kis fehérje, például túró vagy sajt, egy kevés szénhidrát, például egy szelet teljes kiőrlésű kenyér, egy kevés egészséges zsiradék, például valamilyen olajos mag, és egy kis gyümölcs is.

Olvassa el is