Fogyókúra - Íme a leggyakoribb tévhitek

Súlyzós edzés Amellett, hogy megemeljük az napi fehérjebevitel, a rendszeres súlyzós edzés segít fenntartani - és növelni az izomtömeget.

3 módja annak, hogy elkerüljük az izomvesztést a diéta alatt

A súlyzós edzés döntő fontosságú, hiszen rengeteg bizonyíték támasztja alá, hogy a diéta alatti edzések segítenek megőrizni az izmokat. A rezisztencia stimulálja az izomfehérje-szintézis MPS vagy az izmok javítását.

The End of Diabetes and Super Immunity by Joe Fuhrman MD

Feltéve, ha elegendő fehérjét fogyasztunk a legjobb zsírveszteség, ez a javulási folyamat segít az izmok gyógyulásában - amelyek egyre nagyobbak, és erősebbek lesznek. Persze, ha eddig nem edzettünk, ne csökkentett kalóriatartalmú diéta mellett álljunk neki, hiszen először energiadús étrend segítségével érhetünk el gyorsabb izomnövekedést. Aki pedig már a szálkásításnál tart, azaz szeretne megszabadulni a felesleges testzsír százaléktól, de szeretné megtartani izomtömegét, annak érdemes ugyanúgy hetente 4 alkalommal súlyzós edzést végeznie.

Fontos odafigyelni arra, hogy az edzések után azonnal vigyünk be fehérjét, hiszen az edzés alatt elégetett kalóriákat ledolgozva, ezzel elkerülhetjük az izomveszteséget.

Nézzük meg, mit tehetsz.

Ne végezzünk túl sok kardiós edzést A kardios edzések futás, kerékpározás, úszás természetesen segíthetnek elveszíteni a felesleges zsírt egészséges táplálkozás mellettazonban érdemes óvatosan alkalmazni.

A Journal of Applied Physiology-ban közzétett tanulmány szerzői szerint az aerob edzés a zsírveszteség legjobb módja. Nem is beszélve, a kardio tevékenység számos más egészségügyi előnnyel is jár, így megéri beépíteni edzéseinkbe. Sok ember a fogyás érdekében drasztikusan csökkenti a bevitt kalóriák mennyiségét és nekiáll a túlzott intenzitású kardió edzéseknek. Azonban ez nem vezet jóra.

a legjobb zsírveszteség fogyás oakville

Ahelyett, hogy kínzod magad, és az izomveszteséget kockáztatod, végezz kombinált edzéseket. Egy héten minimum háromszor tarts súlyzós edzéseket és hetente kétszer végezz kardió mozgásformákat. Érdemes akár a súlyzós edzések végére is beiktatni egy-egy rövid karidó edzést, de a legjobb, ha ezeket külön napokon végzed.

a legjobb zsírveszteség nem lehet fogyni szabálytalan időszakban

Ezeket a tanácsokat betartva Te is elkerülheted az izomveszteséget diétád alatt. Fontos, hogy a napi tápanyagbeviteledet kiszámold a megfelelő mennyiségek bevitele érdekében.

a legjobb zsírveszteség időszak és a fogyás

Ezáltal bármi a célod, sokkal könnyebben elérheted.

Olvassa el is