A program bemutatása

Farkas Kitti Az egész világ fogyókúrázik, mégis egyre kövérebb. Ezért foglalkozom azzal, hogy orvosként rámutassak arra, el kell kerülni a helytelen módszereket, ami ezt még tovább tetézi. Számtalan cikket, blogposztot írtam a témában és adtam interjút, szerveztem workshop-ot, vagy élő videós bejelentkezésben mondtam el, mi az, amit felejtsünk el, ha tartósan fogyni szeretnénk. De mi a helyes módszer? Ezt járom körül most ebben a cikkemben. Szakmai program Összesen több mint félmillió tudományos kutatás jelent meg a világban eddig az elhízás témakörében.

Még a területet kutatóinak is nehéz, ha egyáltalán lehetséges lépést tartani ezzel.

Noom-diéta – A módszer, ami motivál a fogyásra

Azoknak, akik nem ezzel foglalkoznak, lehetetlen. Mindenki mást mond, persze valamilyen tudományos kutatásra hivatkozva. Ki tudja ebből kihámozni, hogyan kell lefogyni?! Tökéletesen megértem. Azt ajánlom, hogy olyan tanácsait kövessük, aki maga szakember a területen. Orvos, táplálkozási szakértő, dietetikus. Nézzük meg, hogy mire alapozza az érveit.

21 módszer a fogyáshoz

Odaáll, melléáll a mondatai mögé, felelősséget vállal értük. Meggyőző és felkészült szakembernek tűnik-e és nevével, végzettségével együtt vállalja-e, amit mond. Élhető, az élet élvezetéről szól Nem szólhat az élet a fogyókúráról.

21 módszer a fogyáshoz

Nem szigetelhetjük el magunkat fogyókúra közben. Olyan módszert válasszunk, amivel a fogyókúra alatt sem kell eltávolodnunk a családunktól, barátainktól. Ne kelljen lemondani egy közös ebédet, vacsit, nem kelljen magunknak más ételt készíteni, mint a családnak.

Olyan módszert válasszunk, ami élhető, az életünk nem áll meg tőle, hanem úgy folytatódik, hogy közbe egyre csinosabbak és energikusabbak leszünk. Ha pedig nyaralunk, bulizni megyünk, akkor a tudatos kilengés jegyében tegyük, és másnap tudjuk, hova kell visszalépnünk, mit kell tennünk.

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat! A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére. Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Kiegyensúlyozott vércukorszintet biztosít Az a cél, hogy az étkezésünk igazodjon a természetes anyagcsere-folyamathoz. Emellett nevük is félrevezető: az anyagcserét, ha szükséges, optimalizálni kell, de pörgetni semmiképpen se tudjuk többszöri evéssel. A helyes módszer igazodik anyagcserénk napszaki természetes ritmusához. Ha az inzulinszintünk napszakon belüli ingadozásához igazítjuk étkezéseinket, mellette pedig mozgunk és eleget alszunk, akkor tudunk hatékonyan súlyt veszíteni.

Ez a gyakorlatban napi háromszori étkezést jelent, melyek közül az ebéd a legtartalmasabb, fehérjében és szénhidrátban is gazdag.

Noom-diéta – A módszer, ami motivál a fogyásra | Diéta és Fitnesz

Nem vagy tőle rosszul Egy diéta beindításakor természetes, hogy előfordulhatnak kisebb kellemetlen érzések, de ezeknek el kell múlniuk pár nap alatt. Ellenben, ha hosszú távra olyan diétát választunk, amely nehezen tartható, nem életszerű — mint például a ketogén — akkor ártunk magunknak.

21 módszer a fogyáshoz

A ketogén típusú diéta túlélő üzemmódba kapcsolja a szervezetet, ami hosszú távon nem fenntartható állapotot eredményez. A drasztikusan alacsony szénhidrátbevitel fáradtságot, koncentrációhiányt, alvási zavarokat okozhat.

Tartós fogyás: orvosi tippek, a hasi zsír és a legegyszerűbb módszer

Sose tarts fenn olyan étkezési rendszert, amelytől rosszul érzed magad, gyenge vagy és úgy érzed, az agyad sem kap megfelelő energiát. Nem vagy éhes A rendszertelen éhezés, kihagyott étkezések hatására mind a testi, mind a szellemi teljesítmény csökken, és bár fogyás történhet, a szervezet ilyen helyzetben az 21 módszer a fogyáshoz is bontani fogja, illetve, ha abbahagyjuk a koplalást, egyből fellép a jojó-effektus, és zsírt kezdünk raktározni. Ne feledd: egy-egy kilengés vagy süti nem fog kárt okozni, de a szélsőséges módszerek igen.

GYORS FOGYÁS MÓDSZER 1 HÉT ALATT

Nem tesz beteggé Se hosszú, se rövid 21 módszer a fogyáshoz ne szembesüljünk se mellékhatással, se betegséggel. A szétválasztó diéták az első tíz zsírégető tipp nem megfelelő tápanyagbevitel miatt hiányállapotokat idézhetnek elő, illetve gyomorpanaszokat, hosszú távon akár gyomorfekélyt is okozhatnak.

Ha kényszeresen kerülünk egy-egy tápanyagcsoportot, például űrhajós diéta esetén a gyümölcsöket, akkor ez a rosthiány miatt étkezési panaszokhoz, hosszabb távon emésztőszervi megbetegedésekhez vezethet.

Rendes kajákat eszel! A műkaják, csodadiéta-kiegészítők beszerzése sok macerával jár, amellett, hogy senki sem bizonyította, hogy a javasolt tabletták és bogyók segítenék a fogyást, ezzel ellentétben akár egészségtelenek is lehetnek. Nem ezektől lehet fogyni. A mentes ételekkel pedig az a helyzet, hogy ha nincs szükségünk rá, mert nincs ételérzékenység, akkor ne együk, mert felesleges, sokszor magasabb a kalóriatartalmuk, mint nem mentes társaiknak.

A diéta egyik sarokköve a kitartás.

Ez jobban megy, ha élvezzük az ételeiteket. A nem természetes összetevőket a szervezet előbb-utóbb megunja, esetleg nem kívánt tünetek is jelentkeznek a hatásukra. Válasszuk a természetest, tudjuk, hogy mit eszünk, étkezzünk változatosan és rájövünk, hogy a diéta élvezetes is lehet.

21 módszer a fogyáshoz

A cél, hogy ne unjuk meg, és étrendünk legyen hosszú távon fenntartható. Az Alakorvoslás Program egy egyedülálló fogyókúrás módszer, amelyet dr.

Tartós fogyás: orvosi tippek, a hasi zsír és a legegyszerűbb módszer - Dívány

Farkas Kitti dolgozott ki. Újszerű megközelítéssel, tudományos háttérrel és különleges, csak a program keretében kapható természetes táplálék kiegészítőkkel segít a fogyásban.

21 módszer a fogyáshoz

Csatlakozz az Alakorvoslás programhoz, tanuld újra, amit a fogyásról tudsz és érd el azt az alakot, amit mindig is szerettél volna.

Olvassa el is